vuurwind Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 hallo, ik had een probleem gta installeerd voledig op 1 deel na en dat is windows life game comonenten ik vroeg me af of iemand hier ook last van had en hoe je dit kan verhelpen / oplossen alvast bedankt. gr vuurwind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 hallo,ik had een probleem gta installeerd voledig op 1 deel na en dat is windows life game comonenten ik vroeg me af of iemand hier ook last van had en hoe je dit kan verhelpen / oplossen alvast bedankt. gr vuurwind Stop CD 1 erin en installeer het:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vuurwind Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) kijk dat is dus het probleem dit doet hij niet... en als ik het handmatig doe denk ik dat hij niet kan finishen of zou deze dit wel moeten doen? EDIT: misschien mogelijk tebypassen ofzo? gr vuurwind Bewerkt: 4 december 2008 door vuurwind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Stop CD 1 erin, ga naar Deze Computer en linker muisknop op verkennen. Dan zie je een map die RGSC heet, dubbelklik daarop en start de setup die daarin staat. Zo deed ik het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vuurwind Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 bedankt heb hem voorelkaar heb via internet bestand gedownload en geinstallerd en toen opgestart en hoefde niet teinstaleren via disk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.