Jump to content

Gears 1 vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit vast bij GOW.

Op het laatst zit je op zo'n trein en moet je RAAM vermoorden, Dit lukt me niet want mijn schoten doen hem niks.

Iemand de oplossing?

Geplaatst:

Als de vogels weg bij hem zijn moet je op hem schieten, dan lukt het wel. Maar als de vogels op je af komen moet je snel wegrennen. Het beste moet je dekking zoeken, en hem neerschieten. ;) En als de vogels komen, wegrennen. Succes ermee! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ahum "Kryll" heet dat.

Maar op welke niveau speel? Ik neem aan op Hardcore, het kunst zit in je aim vermogen. Voor dat je naar RAAM gaat in die wagen zit er een Longshot, een Torque bow en ammo. Verwissel je wapens met de Torque bow en longshot, pak daarna pas e ammo.

Ga nu naar RAAM jekrijgt even een cutscen van Anya, "MARCUS You've got to rop that data now!", je kan volgens mij op < "back" drukken (joystick) om 'm te skippen. Dan begint het gevecht blijf in cover en druk op LB en laat dom in cover gaan dus cease fire. Anders is DOm gelijk dood en komt RAAM achter jouw aan. Wat je nu moet doen is met de torque lang genoeg laden en op de kryll schieten. Als het goed is gaan ze even weg, dit is het moment op met de sniper een active reload te doen en op zijn hoofd te richten, wanneer de kryll bijna terug is bij RAAM moet je snel met de Torque bow op raam schieten. Dan moet de kryll terug zijn dat ie dan pas ontploft, de kryll gaat dan bijna direct weer weg dus meer kansen om te snipen, herhaal dit tot de torque bow op is, wanneer de Torque bow geen munitie meer heeft is DOM vast allang dood en komt hij op jouw af, nu moet je de hele tijd op zijn hoofd snipen en wanneer raam te dichtbij is naar de andere kant sprinten, Dit herhalen tot ie dood is. Ook ben je op casual al op de helft als de torque bow op is..

Op Casual is het iig een stuk simpeler.

Veel succes nog!

EDIT: Daarnaast is dit stuk op CO-OP veel makkelijk zelfs op Insane haal je hem zoo. Daar is het nog simpeler als je het gaat doen, de een de torque bow de ander sniper en Raam is al binnnen 7 min. neer.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Ik speel hem ook op Casual. Maar met de Torque Bow duurt het herladen soms te lang, en Haas, Die Kryll vallen je alleen aan als je in het donker staat, Anders vliegen ze wel op je af maar gaan ze direct als ze bij je zijn terug.

Maar die Kryll vliegen alleen op me af en gaan direct weer terug, Als je met de Turque bow op Kryll schiet, Hoelang blijven ze dan weg? En ik zal wel een Walktrough op Youtube opzoeken.

Geplaatst:

Nee fout, de kryll komt op je af en als je uit cover bent dan vallen ze je aan. EN je kan de lange reload van de Torque bow vermijden D.m.v Active reload dus nadat je hebt geschoten tussen dat fel dikke gedeelte RB weer inklikken.

• 4 weken later...
Geplaatst:

je moet met granaat ofzow die vogels weg halen en dan overhoop knallen :puh:

zo deed ik het te minste op instane

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...