Jump to content

HELP ! gta3.img gecrashd

Recommended Posts

Geplaatst:

hulp nodig ik was vanochtend besig met een mod en dat ging toen mis mijn computer viel uit en nu doet sa het niet meer wat moet ik doen ????? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Herinstalleren is de beste optie. Je Modificaties worden automatisch verwijderd en het bestandje gta3.img wordt dus ook geherinstalleerd.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Herinstalleren is de beste optie. Je Modificaties worden automatisch verwijderd en het bestandje gta3.img wordt dus ook geherinstalleerd.

Succes. ^_^

ja bedankt maar er staat kan .DIR niet vinden en als ik san andreas opstart dan laad hij hem eerst wel en later staat er dat er technische problemen zijn dus ik krijg een fout melding zo een met send report of dont send snap je wat moet ik nu doen ????? gr.

Geplaatst:

Zo te horen is je gta3.img bestand nog niet helemaal in orde. Heb je, zoals GTAHaas zei, de mod opnieuw geïnstalleerd of heb je, zoals MegaPilot zei, heel GTA opnieuw geïnstalleerd? Als je slechts de mod opnieuw probeerde te installeren is het neit zo gek dat het img archief nog corrupt is. Een herinstallatie van GTA zou in principe moeten helpen, maar soms werkt ook dat niet helemaal. Wat in die gevallen wel werkt is het totaal verwijderen van GTA San Andreas (overigens kun je de savegames in GTA SA User Files gewoon bewaren) en het er vervolgens weer opnieuw opzetten. Een herinstallatie ziet regelmatig een bestand over het hoofd, terwijl je, wanneer je zeker weet dat je de game helemaal verwijderd hebt, er zeker van bent dat GTA écht helemaal weer als nieuw is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...