Jump to content

ps2 of ps3 controller


B108

Recommended Posts

Mijn Controller werkt alleen als k die emulator gebruik, maar ik kan de controles dus niet mappen. Ik zag al dat ik een foutje had gemaakt namelijk de ini naar system32 gekopieerd i.p.v. naar de Windows map. Dat help voor geen meter, ik kan de controles nog steeds niet mappen. Zou iemand me kunnen helpen?

>>> Door Hanneswasco: Het topic bumpen na 2 uurtjes is nogal snel, wacht in het vervolg minstens 24 uur. Dubbelpost verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

:7 Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je in dit topic bent verder gegaan terwijl ik een hele tutorial over dit onderwerp heb geschreven. Het lijkt me handiger én overzichtelijker als je gewoon verder post in dat topic, natuurlijk pas nadat je mijn tut eerst hebt gelezen.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zo vaag overkwam, dat was niet mijn bedoeling. Over dat tutorial, heb ik eigenlijk nog nooit gezien, ik heb er blijkbaar overheen gelezen. Het komt wel goed van pas. Ik zal voortaan wel gebruik gaan maken van dat tutorial.

Mvg,

GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...