.Levi. Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Het is zover een nieuwe SOTM met als thema Kerst. Welke kandidaat zorgt voor de kerst voor een gezellige sfeer boven aan het Graphics Forum. De keuze is aan jullie. Bekijk hier de ingezonden signatures. Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Kandidaten, heel veel succes!
Jowx Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Naam: Kai-ShockWave Waarom: De enigste uit het rijtje die me echt een vrolijk kerstgevoel geeft. Ziet er leuk uit, mooi kleuren en verder erg simpel gebleven. Very nice! ^^
Fedmas Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Naam: Kai-ShockWave Waarom: Nou, omdat hij een hélé mooie naamsig heeft gemaakt, en het er heel mooi heeft uit laten zien, met al die sneeuw. Veel succes iedereen! Fedmas
GTA Haas Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Naam: Kai-Shockwave Waarom: Het geeft je gewoon een kerstgevoel, en ik heb echt zin in kerst. Daarom die van Kai-Shockwave!
Sa_bulldog Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Naam : Kai-ShockWave Waarom : echt de mooie kerst effecten erin. Niet te druk erg mooi gecombineerd.
Wanted Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Naam: Kai-ShockWave Waarom: Omdat dat de enige sig is, die mij echt aanspreekt, ander sigs vindt ik ook te druk.
NickyHendriks Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Naam: TomHagen Waarom: Ik vind die van hem gewoon werkelijk mooi. Ik vind die van Kai ook wel mooi maar ik vind de manier waarop wat minder worden. En voor een GFX Forumpje (header) betrekt hij zichzelf er te veel mee
Think Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Naam:TomHagen Waaromk voel bij geen enkele sig een niet de echte kerstsfeer. IK vind Kai's wel prachtig, maar ik heb het zo al héél véél gezien dat het begint te vervelen. mijn stem gaat naar TomHagen, ook al versta ik de tekst niet. Wel letterlijk maar niet de betekenis Bewerkt: 7 december 2008 door Think
-Matthijs- Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Naam: Kai-ShockWave Waarom: Niet helemaal 'nieuw', maar desondanks vind ik deze kerst versie meer dan geslaagd!
Sprunk Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Naam: Pennywise_The_Clown Waarom: Ik krijg gewoon helemaal zin in kerstmis als ik naar zijn sig kijk.
Gino99 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Naam: Kay-Shock-Wave Waarom: Hij had al eens zo'n sign.Die vond ik al mooi en deze al helemaal.Dus leuk en origineel bedacht
rubensanti Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Naam: Pennywise_The_Clown Waarom: Die geeft me gewoon kerst kriebels in mijn buik
Hackman Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Naam: TomHagen Waarom: Geen van alle creaties geeft me echt het kerstgevoel, bij Penny en Kai is het de witte sneeuw die mij een koud gevoel geeft terwijl Kerst en Kerstmis lang niet altijd koud hoeft te zijn. Die andere die nog over is vind ik ook niet geslaagd aangezien ik zonder de titel (Kerstmis) niet had geweten dat het daar over ging en dat er een mooie regenboog op de achtergrond zit vind ik zelfs een beetje beledigend tegenover het Christendom en het Jodendom.
Ymosky Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Naam: AwiVC Waarom: Ik vind deze signature het allerbeste als het gaat om het goed uitdrukken van het Thema Kerst. In feite is in dit geval met 1 simpel plaatje het hele verhaal achter kerst afgebeeld.
Torritor Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Naam: Pennywise_The_Clown Waarom?: Als ik z'n Signature bekijk, zie ik dat we met hem een fijne Kerst gaan krijgen.
Recommended Posts