gta_sa_gamer Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Vanmiddag toen ik call of duty world at war aan het spelen was gebeurde het. Mijn xbox liep vast ik zet hem uit en weer terug aan, ik liep ff weg en toen ik terug kwam schrok ik me dood! De RROD. Weet iemand het nummer van microsoft zodat ik erover kan bellen? alvast bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Ik heb medelijden met je! Ik heb het gelukkig niet gehad, hier de Tel. nummer: 31 20 5001500 Heb ik van MicroSoft, Hulp en ondersteuning. Bewerkt: 4 december 2008 door GTA Haas Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb medelijden met je! Ik heb het gelukkig niet gehad, hier de Tel. nummer:31 20 5001500 Heb ik van MicroSoft, Hulp en ondersteuning. okee bedankt krijg dan gewoon een nederlands sprekend iemand aan de lijn ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Lijkt me wel als je met een nederlands nummer belt.. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb medelijden met je! Ik heb het gelukkig niet gehad, hier de Tel. nummer:31 20 5001500 Heb ik van MicroSoft, Hulp en ondersteuning. okee bedankt krijg dan gewoon een nederlands sprekend iemand aan de lijn ? Ja, het was een Nederlandse MicroSoft site. Dus ik denk van wel! Ik hoop dat je een nieuwe krijgt! Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 denk het wel. zijn ze heel makkelijk in. makkelijker dan bij sony. Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Je krijgt geen nieuwe xbox. Het ligt namelijk aan je moederbord van je 360. Hier zit een fout in wat de RRoD kan veroorzaken. Wat Microsoft doet: Ze stoppen het nieuwe JASPER moederbord erin. Deze is RRoD-loos. MS zei tegen een paar vrienden van mij, die RRoD ook hadden, dat het 3-5 weken kan duren. Wat MS deed? Ze kregen tijdelijk een 360 terwijl hun eigen gerepareerd werd! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Vreemde knakkers bij Microsoft; kunnen ze beter gewoon een nieuwe geven in plaats van: je stuurt m weg je krijgt een nieuwe, je moet de nieuwe weer terug sturen je krijgt je eigen terug. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb eens gelezen dat ze iemands Xbox360 repareerde, en ze gaven heb een andere Xbox360 tegen de tijd dat die van hem klaar was. Maar ze kunnen je beter in een keer een nieuw Xbox360 geven, lijkt mij toch. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 MS word steeds vager, sturen ze een tijdelijke xbox 360 toe, lijkt me lol als ook die de RROD zou krijgen. Maargoed, inpakken, en dat ding opsturen naar MS, dan lappen ze dat ding op, en dan krijg je hem weer en kan je weer door gamen, Tevens kreeg je eerst een andere X360 opgestuurd, daarom ging dat zo snel bij MS en zo langzaam bij Sony, omdat je daar je eigen PS3 terug krijgt, wat mij eigenlijk een beter gevoel geeft maarja. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je moet wel je harde schijf er af halen want die wordt gewist had ik gehoord van mensen Reageren
Think Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 MS word steeds vager, sturen ze een tijdelijke xbox 360 toe, lijkt me lol als ook die de RROD zou krijgen. Maargoed, inpakken, en dat ding opsturen naar MS, dan lappen ze dat ding op, en dan krijg je hem weer en kan je weer door gamen, Tevens kreeg je eerst een andere X360 opgestuurd, daarom ging dat zo snel bij MS en zo langzaam bij Sony, omdat je daar je eigen PS3 terug krijgt, wat mij eigenlijk een beter gevoel geeft maarja. De reparatiekosten zijn goedkoper dan een nieuwe Xbox. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je moet wel je harde schijf er af halen want die wordt gewist had ik gehoord van mensen Ik heb gelezen dat je je hardeschijf niet eens hoefde mee te sturen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 MS word steeds vager, sturen ze een tijdelijke xbox 360 toe, lijkt me lol als ook die de RROD zou krijgen. Dat had iemand die ik ken die de RRoD had. Hij zei tegen mij: 'Vanmiddag word mijn xbox opgehaald en krijg ik meteen een tijdelijke xbox.' De volgende dag zei die: 'Die xbox is ook naar de klote.' Ik kwam niet meer bij . Weer een dag later zei die: 'Hij doet het opeens weer!' De reparatiekosten zijn goedkoper dan een nieuwe Xbox. Er zijn geen reperatie kosten... Je moet wel je harde schijf er af halen want die wordt gewist had ik gehoord van mensen Ik heb gelezen dat je je hardeschijf niet eens hoefde mee te sturen? Je word door de telefoon van MS al verteld om je HDD eraf te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.