sukkel88 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 hallo wie heeft er een dvd van san andreas v1.00 voor mij mvgr christiaan d wilde wil er wel voor betalen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Welkom op GTAForum sukkel88 Ik denk dat je de meeste kans maakt op sites zoals marktplaats en dergelijke. De echte GTA-fan zal namelijk niet zo snel zijn spel (versie 1) verkopen. Ik heb even voor je gezocht op marktplaats en kreeg 14 resultaten voor het spel voor de PC, maar je moet zelf even informeren welke versie het spel is dat wordt aangeboden. Als diegene dat niet weet: versie 2 staat vermeld in het hoofdmenu van het spel (in één van de hoeken onderaan het scherm). Bij versie 1 staat er niets vermeldt. Succes >klik hier voor de zoekresultaten op marktplaats< PS Gebruik in het vervolg iets minder hoofdletters in de topictitel. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Welkom op GTAForum sukkel88 Ik denk dat je de meeste kans maakt op sites zoals marktplaats en dergelijke. De echte GTA-fan zal namelijk niet zo snel zijn spel (versie 1) verkopen. Ik heb even voor je gezocht op marktplaats en kreeg 14 resultaten voor het spel voor de PC, maar je moet zelf even informeren welke versie het spel is dat wordt aangeboden. Als diegene dat niet weet: versie 2 staat vermeld in het hoofdmenu van het spel (in één van de hoeken onderaan het scherm). Succes >klik hier voor de zoekresultaten op marktplaats< PS Gebruik in het vervolg iets minder hoofdletters in de topictitel. Zoals Koe ook al zei, welkom! Ook kun je proberen te kijken op speurders of ebay als het echt niet anders kan. Of vragen aan een van je vrienden die GTA niet meer gebruiken? off-topic; Waarom mag je niet zoveel hoofdletters gebruiken ? Oke, de hele titel in CAPS zou ik ook niet fijn vinden maar die paar lettertjes die met hoofldletters horen maakt toch niet uit? >>> Door _KoE_Mzungu: Zoals je kan zien heb ik de titel al aangepast, de titel was idd geheel in CAPS.<<< Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Welkom op GTAForum sukkel88 Hoe durf je hem een sukkel te noemen! Ontopic: Je kunt ook gewoon naar de Intertoys, Bart Smith of Free record shop gaan en vragen of ze hem hebben. Je kunt hem ook online bestellen op, bijvoorbeeld, Bol.com Daarna kun je hem inderdaad downgraden naar versie 1.0 >>> Door _KoE_Mzungu: Downgraden naar versie 1 kan niet, vriendelijk verzoek om dit niet meer te verkondigen.<<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Daarna kun je hem inderdaad downgraden naar versie 1.0 Dat kun je niet. Met de Downgrader maak je je Versie 2 moddable, je Versie blijft Versie 2. Echter, met deze Tutorial kan je ook Versie 1 Savegames spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.