Jump to content

Graphics GTA IV


Thijs1005

Recommended Posts

THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC

Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.

Video Mode

Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.

Texture Quality

Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.

Render Quality

Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.

View Distance

View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.

Detail Distance

Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.

Vehicle Density

Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance

Shadow Density

Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.

Crossfire/SLI

With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)

SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.

NOTE: Background Processes

Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.

Link to comment
Delen op andere websites

DE GRAFISCHE INSTELLINGEN VAN VOORNAME DIEFSTAL AUTOIV PC

De meeste gebruikers met huidige PC hardware als van december 2008 aangeraden worden middelmatige grafiekinstellingen te gebruiken. Hogere instellingen worden voor toekomstige generaties van PC'S met hogere specificaties gezorgd dan momenteel ruim verkrijgbaar zijn.

Grafiekinstellingen worden door systeemhulpbronnen door standaardwaarde beperkt. 256MB videokaarten dwingen minimuminstellingen door standaardwaarde. Indien een gebruiker deze veiligheidsmaatregelen met bevellijnargumenten mijdt en overschrijdt hun systeemhulpbronnen, de gebruikers die ervaring gokken kunnen worden gesloten een compromis.

Videomodus Resolutie klimmen resultaatwater, weerspiegelingen, schaduwen, spiegels en de zichtbare viewable afstand. De resolutieinstellingen hebben betrekking op de hoeveelheid van verkrijgbare videoherinnering. Aan 2560*1600 zal het spel vereisen 320MB van videoherinnering naast alle herinneringen vereiste voor inhoud. Aan 800*600 zal het spel 32MB van videoherinnering naast de inhoud's vereisen. Middelmatige resolutieinstellingen worden voor de meeste gebruikers aangeraden als hogere instellingen enkel bruikbaar zijn indien er verkrijgbare videoherinnering is.

Textuur Kwaliteit Textuur kwaliteit treft de visuele kwaliteit van de inhoud van het spel. Hoogtepuntinstelling voor texturen zal vereisen 600MB van videoherinnering aan een instelling van 21 Overzicht Afstand naast de herinnering's nam door de Videomodus. Een middelmatige textuurinstelling wordt voor de meeste gebruikers aangeraden.

Vertolk Kwaliteit Vertolkt kwaliteit is de textuurfilterkwaliteit gebruikte op de meeste dingen in de wereldvertolking. De meeste mensen zouden dit weten als anisotropic filteren. Middelmatige instellingen worden voor de meeste gebruikers aangeraden en zullen filteren verzorgen waarvoorbij de consoleversies kunnen uitvoeren.

Bekijk Afstand Overzichtafstand klimt de afstand in welke verschillende voorwerpen in de wereld zoals gebouw en auto's worden gezien. Verheffing neemt deze optie de afstand toe waarin voorwerpen van grote kwaliteit en moeten worden geladen zal toenemen de herinnering die het vereist. Beperkingen worden gevestigd de speltochten optimaal voor de meeste gebruikers te verzekeren. Een instelling van 22 of zal meer PC'S gebruikers een versterkte ervaring over de consoleversies verzorgen.

Detailleer Afstand Detailafstand klimt aspecten van de omgeving dat de Overzicht Afstandinstelling niet inclusief vegetatie, afval en andere meubelstukvoorwerpen doet. Een instelling van 10 zou het equivalent naar de prestatie op een console zijn. Deze instelling heeft kleine invloed op herinnering.

Voertuig Dichtheid Voertuig dichtheid klimt de verkeersdichtheid van het verkeer in het spel. Het heeft geen invloed op de missievoertuigen of moeilijk van het spel, maar kan een beduidende uitwerking op CPU prestatie hebben

Schaduw Dichtheid Schaduw Dichtheid controleert genereerde het nummer van schaduwen voor positionele lichten in buitenomgevingen. Deze schaduwen zijn exclusief naar de PC versie en kunnen een belangrijke uitwerking op CPU en GPU prestatie hebben.

Kruisvuur/SLI Met de laatste ATI bestuurder (8-11 series) steunt het spel kruisvuurmodi (d.w.z. 4870x 2) SLI is momenteel niet ondersteund. Steun zal door een toekomstig spellapje

evenals een geactualiseerde Nvidia bestuurder worden toegevoegd.

MERK OP: Achtergrond Verwerkt Zekere achtergrondprocessen kunnen hebben een nadelig resultaat op systeemprestatie wanneer spelen GTA IV, voornamelijk op systemen met minimum vereiste systeemherinnering. Gebruikers zouden zij maken onbruikbaar hun Virus onderzoekende blik (voornamelijk "op-toegang" type onderzoekende blik) moeten verzekeren wanneer lopen het spel om prestatie te maximaliseren.

hier heb je de vertaling (van die site)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...