Mr. Sugo Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Oke, dit is wat ik doe; Ik klik op "Find Servers" dan krijg ik een server lijst. Vervolgens join ik een server en ga ik gewoon spelen. Als de server dan van level veranderd of als ik zelf in een andere server ga krijg ik deze foutmelding: Server is enforcing consistency for this file:models/player/t_guerilla.mdl Ik heb wel skins geinstalleerd maar daar ligt het niet aan want zonder skins krijg ik ook die foutmelding. Reinstalleren heeft ook geen nut, hij blijf het aangeven! Wie kan mij helpen? Alvast bedankt! Mr. Sugo.
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hij wil nog wel eens voor je een server binnengaat vragen of je wat wilt downloaden. Als je dit niet doet en er zit bijvoorbeeld een custom map in de server dan crasht je spel tijdens het laden.
Mr. Sugo Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hij wil nog wel eens voor je een server binnengaat vragen of je wat wilt downloaden. Als je dit niet doet en er zit bijvoorbeeld een custom map in de server dan crasht je spel tijdens het laden. Maar bij mij vraagt ie dat niet, hij download de maps en andere bestanden van een server uit zichzelf en ik heb het bij alle servers
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hij wil nog wel eens voor je een server binnengaat vragen of je wat wilt downloaden. Als je dit niet doet en er zit bijvoorbeeld een custom map in de server dan crasht je spel tijdens het laden. Maar bij mij vraagt ie dat niet, hij download de maps en andere bestanden van een server uit zichzelf en ik heb het bij alle servers Probeer eens je spel te updaten naar de laatste versie. De patches staan gewoon op steam.
Mr. Sugo Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hij wil nog wel eens voor je een server binnengaat vragen of je wat wilt downloaden. Als je dit niet doet en er zit bijvoorbeeld een custom map in de server dan crasht je spel tijdens het laden. Maar bij mij vraagt ie dat niet, hij download de maps en andere bestanden van een server uit zichzelf en ik heb het bij alle servers Probeer eens je spel te updaten naar de laatste versie. De patches staan gewoon op steam. Ik had al de laatste versie Maar daar kan het toch niet aan liggen?
Recommended Posts