Jump to content

Drunkmode


Salomon

Recommended Posts

Dit probleem schijnt bij meer mensen voor te komen, maar ik heb nog geen topic gezien. Als er een topic is waar het wel in staat, graag.

Het probleem is dat GTA IV (met m'n 4 fps, maargoed) random in drunkmode gaat, hierbij is het ook niet mogelijk om achteruit te rijden met een auto. Het gebeurt bijvoorbeeld als ik ergens hard tegenaan rijd, met het gevolg dat ik niet meer weg kan komen. De eerste keer gebeurde het gelijk bij het begin van de eerste missie, misschien toen ik ergens tegenaan reed. Tweede keer camera mode wisselen of ergens tegenaan rijden, derde keer echt bij ergens tegenaan rijden. Ik heb alles geprobeerd: netwerkkabel eruit, offline account, wat ik had gehoord: GTAIVGDF.dll verwijderen (hernoemd); niks werkt.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

Ow, mijn specs:

ATI Raedon 3450 512mb passive cooling

2 gig ddr2 sdram

Intel Celeron D 3.6 GHz (ik weet het, traag, vandaar ook de lage fps... moet binnenkort toch een nieuwe pc kopen)

Vista Home Basic SP1

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen fixes uitgekomen, maar hier vragen om hulp bij een gedownloade game is zinloos. :puh: (De schuddendecamera dinges is alleen bij gedownloade spellen met een tijdelijke crack :7)

Ik ben al een aantal gevallen op forums (GTAForums.com, mogelijk deze al?) tegengekomen waarin de automatically-drunk-bug ook in gekochte versies voorkomt... Heerlijk, mijn werkende consoleversie hebben zonder de 1000 bugs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...