Jump to content

Hoe kom ik het snelst aan een safe-house met garage?


Torritor

Recommended Posts

Beste Leden,

Ik vroeg me af van hoeveel missies je moet voltooien om een safe-house te krijgen met een garage. Want ik wil dan meteen een vaste auto, of iets dergelijks, in de garage hebben om bijvoorbeeld zo min mogelijk een auto te stelen, mindere lange reistijd, etc.

Weet iemand dat? Alvast bedankt!

Groeten Torritor ;)

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

>Klik.< => Safe Houses.

Klik hier om een kaartje te krijgen waar de Safe Houses zich exact bevinden. :) De Safe Houses zie zich op de rechterkant bevinden, die zijn al bescikbaar vanaf het begin. Die van de linkerkant, die zijn beschikbaar van wanneer de bruggen geopend zijn. Dit gebeurt na voltooiïng van de missie Phnom Penh '86.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij bedoelt hij wanneer en hoe hij zo snel mogelijk aan een safehouse kan komen met een garage. Het goedkoopste huis met een garage is het Links View Apartment. Deze zit op het eerste eiland, vlakbij de Pay 'N' Spray in Vice Point. Deze kost $6000. Om zo snel aan zoveel geld te komen kan je mijns inziens het best een zij-missie als eerste doen, zoals de ambulance of taxi-missie, zeker in tijd zal dit het snelst gaan, bij de taxi-missies moet je het dan wel vooral van de bonussen hebben die je bij elke 5e rit krijg. De eerste paar missie verdienen namelijk erg slecht, en er zijn simpelweg geen andere manieren om in het begin al aan geld te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook andere mannetjes vermoorden. Alleen dit gaat erg sloom. (iets sneller als je geuk hebt).

firefighter missies zijn ook not wel redelijk makkelijk

Je kan ook gewoon de verhaallijn vongen in het begin zijn de rewards nog laag. Maar iets vedder word de reward hoger en uiteindelijk heb je dat nieuwe savehouse. alleen je moet dan niet je geld uitgeven aan wapens, Hoertjes, enz. en je moet proberen zo min moegelijk dood te gaan. oftewel het komt er dan op aan dat je armor en health moet gaan zoekken en wapens ook. je kan ook hidden packages gaan versamelen. die hebbe 2 pluspunten. Je krijgt geld en ieder 10 packeges een leuk wapentje. en dat is altijd handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vroeg in het begin. Alleen is het in het begin bijna onmogelijk om firefightermissies te doen, aangezien je op geen enkele manier in het begin vuur kunt maken waardoor de brandweer komt, én de brandweermissies leveren niet eens zoveel op, en op het eerste eiland zijn ze niet te doen aangezien brandende mensen het strand op rennen waar jij niet kunt rijden met de brandweerauto. En andere mannetjes vermoorden werkt niet als je er vanuit gaat dat één mannetje hooguit $100 oplevert en hij $6000 moet hebben voor de eerste safehouse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die carpark marina mod V2 mag dan wel handig zijn( je kan 45 voertuigen stallen precies)

Maar je andere savegames worden onbruikbaar.

Dus ik had die mod gelijk verwijdert

Ik raad je trouwens aan om de taxi-missies te doen want die verdienen wel goed Met die 5-in a row enzo :)

Als je die taxi-missie een kwartiertje doet zit je al snel aan 30.000.

Althans dat had ik dus.:)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik wel even kort uitleggen. Een admin van deze site heeft een keer een aanpassing aan het spel gemaakt.

Dit hield in dat je een parkeergarage in het spel als garage kon gebruiken om auto's op te slaan, en hier konden 50 auto's in.

Bij een normale garage kan je niet meer dan 4 wagens binnenkrijgen, bij meer verdwijnen ze gewoon, bij die garage verdwenen ze pas nadat je er 50 in had gezet.

Deze garage was de parkeergarage tegenover de boot waar je de eerste missie heengaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je moet gewoon een groot deel doen, je kan dit waarschijnlijk al doen als je diaz hebt vermoord in de missie Rub Out.

Je moet dan rond kijken in vice city welke apartementen er te koop zijn.

In DownTown kun je de duurste vinden.

Ik heb hem gekocht een paar maanden geleden, daar staat 2 garages waar je zelfs een rhino is kunt zetten.

Je kunt naar boven naar het dak en daar staat een maverick. Bovendien heb je ook een prachtig uitzicht op het memorial stadion en de zee (kanaal)

Zo, ik hoop dat dit je heeft geholpen.

Als je nog problemen hebt zend me dan een bericht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...