Jump to content

adobe photoshop cs2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik keek op de adobe site en er stond nieuws over cs2

The professional standard in desktop digital imaging

Adobe® Photoshop® CS2 software, the professional image-editing standard and leader of the Photoshop digital imaging line, delivers more of what you crave. Groundbreaking creative tools help you achieve extraordinary results. Unprecedented adaptability lets you custom-fit Photoshop to the way you work. And with more efficient editing, processing, and file handling, there's no slowing you down.

plaatje's

upsell_image.gif

photoshopbox.gif

bron: adobe.com

---------------------

ik hoop echt dat dit waar is

een nieuwe photoshop B)

Geplaatst:

ja die ken ik die photoshop cs2 , had ik ook al in een ander forum gepost :D

Geplaatst: (bewerkt)

hoe duur is die adobe ? :huh:

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:

zoveel ga ik niet betalen,

denk dat ik er 80 cent voor ga betalen (als je snapt wat ik bedoel)

wat zal je eigelijk in de nieuwe meer kunnen ? :rolleyes:

Geplaatst:
wat zal je eigelijk in de nieuwe meer kunnen ? :rolleyes:

nog meer filters hoop ik :kickass:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Heb hem en ik moet zeggen het ziet er goed uit en ik ben blij dat ik nu 2gb geheugen heb want dta heeft cs2 wel nodig als je veel afbeeldingen tegelijk maakt.

Geplaatst:

Ik heb 'm ook en hijs erg fijn.

Vergeleken met m'n zwaar verouderde PS6 :rolleyes:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de trail ook gedownload, maar wij hebben SP2 niet en hij geeft aan dat je die nodig hebt <_< . Of zou het ook zonder kunnen?? :huh: ik kan wel op doorgaan drukken, maar ik weet niet of ie dan wel goed werkt :unsure:

Bewerkt: door kraay
Geplaatst:
ik heb de trail ook gedownload, maar wij hebben SP2 niet en hij geeft aan dat je die nodig hebt <_< . Of zou het ook zonder kunnen?? :huh: ik kan wel op doorgaan drukken, maar ik weet niet of ie dan wel goed werkt :unsure:

Tegenwoordig is het verplicht om SP2 op je computer te hebben. Zou dus maar snel, legaal, downloaden op Microsoft.com

Geplaatst:
Tegenwoordig is het verplicht om SP2 op je computer te hebben. Zou dus maar snel, legaal, download op Microsoft.com

ja, maar ik heb een illegale versie van XP dus dan zegt ie dat een of andere code niet geldig is <_< maar ik kan gelukkig CS nog wel gebruiken :)

Geplaatst:

Wie heeft er nou niet een illegale versie?

Je bent toch ook ZO en ZO en ZO stom om een programma van een belachelijk dure prijs te gaan kopen..

Die prijs voor een pogramma zal verboden moeten worden..

Maar ja wie hem gaat kopen is gek..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...