PSPfreaky Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 In het boekje stond dat je eigen liedjes kunt draaien op GTA IV. Ik zet de liedjes in Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\User Music. Op GTA hoor ik mijn liedjes NIET op Independence FM. Hoe kan ik de liedjes beluisteren op GTA IV? PS: Boekje blz 15 PS(2): Alle bestanden zijn .mp3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Je moet ze scannen Dan kun je in het pauze menu ergens doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Je moet ze scannen Dan kun je in het pauze menu ergens doen. Ik vindt die map niet op mijn pc:s werk wel met vista maar heb nooit problemen gehad met gta SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 dat zit in 'mijn documenten' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 dat zit in 'mijn documenten' daar vindt ik het nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 dat zit in 'mijn documenten' daar vindt ik het nie Start --> Documenten --> Rockstar Games --> GTA IV --> User Music <-- hier muziek in zetten (Vista) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.