EXIT Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Ik kan het afspelen alleen kan ik men settings niet verhogen, GTA4 claimt dat ik maar 256mb videogeheugen heb, terwijl de computer 1.5GB heeft. canyourunit.com claimt dat men computer bijna perfect is voor GTA4. ook heb ik het probleem dat ik om met men pijltje naar de anderkant van het scherm te komen werkelijk 1m moet bewegen met de muis. (mouse sensative maakt geen verschil) (dit is niet overgeclockt, maar om de 2.4 te halen gaat het wel) Bewerkt: 4 december 2008 door EXIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Niemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mayuiong Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Heb je die videokaart(en) in sli staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Dat is volgens mij het verschil tussen dedicated en shared video geheugen. Van wat ik erover gelezen heb is het shared video geheugen niet snel genoeg voor spellen en daarom lijkt het mij waarschijnlijk dat GTA IV uitgaat van hoeveel dedicated geheugen je kaart heeft. Die site gooit het echter allemaal bij elkaar op een hoop, waardoor het dus meer lijkt dan waar je over kan beschikken in het spel. Die limiet overigens weghalen kan door -norestrictions ergens aan toe te voegen, alleen krijg ik dat zelf niet voor mekaar dus geen idee hoe dat moet. Bewerkt: 5 december 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Die limiet overigens weghalen kan door -norestrictions ergens aan toe te voegen, alleen krijg ik dat zelf niet voor mekaar dus geen idee hoe dat moet. Ik heb GTA4 nog niet, maar misschien hoort dat achter het doel van de snelkoppeling? Dus zo: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV.exe" -norestrictions Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Huiss Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Die limiet overigens weghalen kan door -norestrictions ergens aan toe te voegen, alleen krijg ik dat zelf niet voor mekaar dus geen idee hoe dat moet. Ik heb GTA4 nog niet, maar misschien hoort dat achter het doel van de snelkoppeling? Dus zo: "C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIV.exe" -norestrictions Wat moet je prcies met die link doen dan? Want ik snap het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paultje94 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 ik heb werkelijk ook geen idee maar ik heb het zelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Wat moet je prcies met die link doen dan? Want ik snap het niet. Zelf kan ik het niet testen, maar het gaat zo: rechtermuisknop op je snelkoppeling op je bureaublad > Eigenschappen > tabblad Snelkoppeling selecteren > Doel > bovenstaande code invullen > Toepassen > OK > GTA4 starten. Ik weet dus niet of het werkt, maar in dat vakje worden wel vaker codes gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Huiss Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Wat moet je prcies met die link doen dan? Want ik snap het niet. Zelf kan ik het niet testen, maar het gaat zo: rechtermuisknop op je snelkoppeling op je bureaublad > Eigenschappen > tabblad Snelkoppeling selecteren > Doel > bovenstaande code invullen > Toepassen > OK > GTA4 starten. Ik weet dus niet of het werkt, maar in dat vakje worden wel vaker codes gebruikt. Niet gelukt:( Hij zegt dat de doel niet bestaat ofzow iets dergelijks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 werkt idd niet. of meer uitleg graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Klik gewoon met de rechter muisknop op je snelkoppeling, en plak dan achter de teskt bij "doel" -norestrictions (Er moet wel een spatie tussen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Op de engelse forums vond ik net een tutorial hoe het moet (hier), maar ik heb hetzelfde probleem als iemand daar, het spel begint niet. Maar misschien dat jullie er wat aan hebben. @TC, het spel start je op via Rockstar Games Social Club software, wat voor de nodige probleempjes zorgt. Edit: Even inloggen heeft het bij mij gefixed. Bewerkt: 5 december 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb het al uitgevogeld. 1. maak snelkopeling: Doel: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestriction LET OP -norestriction ZONDER S 2. Start RSC en log in 3. dan de snelkopeling (vista: als administrator uitvoeren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) @TC, het spel start je op via Rockstar Games Social Club software, wat voor de nodige probleempjes zorgt. Je kunt het spel ook met deze snelkoppeling strarten Die gebruik ik Bewerkt: 5 december 2008 door The Wizard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 @TC, het spel start je op via Rockstar Games Social Club software, wat voor de nodige probleempjes zorgt. Ik zie bij jouw link nu inderdaad hoe GTA4 wordt opgestart, maar dat wist ik dus zonder GTA4 niet. In ieder geval zat ik goed in de richting, hopelijk werkt het nu bij iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.