Jump to content

gta4 pc weer inleveren?


gigolo

Recommended Posts

even de waarheid vertellen!

ik game 10 jaar, ik heb alles gezien en heb vele klote games gezien, maar ook veel leuke games waar iets kloterigs mee is/was.

ben er van overtuigt dat gta 4 een leuk spel is en kan het nu ook spelen(online??/ zou niet weten hoe!!!)

maar is ik profiel na profiel na profiel na profiel na profiel

moet aanmaken word ik er

SCHIJTZIEK

van

hoeveel moet een levend wezen doen om online iemand van kant te maken????????????

rockstar

f.u.

Bewerkt: door Joriz
Na 2 keer iets zeggen is je punt ook wel duidelijk. Merk op dat Rockstar Games hier niet meeleest en dat je enkel je frustraties aan andere fans uit!
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je nu bereiken met deze post?

GTA IV is een superspel maar GTA IV is gewoon te vroeg uitgebracht. Als ze hem beter hadden getest was hij super geweest. Maar dan krijgen ze klachten dat hij weer te laat komt. Wat ik dus niet snap is dat laatste zinnetje. Een game maken is moeilijk. Als je denkt dat alles goed gaat in een game heb je het even goed mis. Oké, dit is een blunder, so what? Er komt een patcht uit waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Die zijn ze nu aan het maken. Als je van de problemen af wilt zijn, koop een console :)

Afwachten dus, veel plezier met GTA IV, als die lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houdt GTA IV, hij draait bij mij op medium/high. _O_

Echt een gaaf spel, alleen jammer van sommige fouten tijdens het opstarten. Maar die zijn te omzijlen tot nu toe.

Ik speel met:

Intel Dual Core E8400 3GHz

4gb RAM GEIL BLack dragon.

ATI Radeon 4850 512mb

Mantribe,

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je nu bereiken met deze post?

GTA IV is een superspel maar GTA IV is gewoon te vroeg uitgebracht. Als ze hem beter hadden getest was hij super geweest. Maar dan krijgen ze klachten dat hij weer te laat komt. Wat ik dus niet snap is dat laatste zinnetje. Een game maken is moeilijk. Als je denkt dat alles goed gaat in een game heb je het even goed mis. Oké, dit is een blunder, so what? Er komt een patcht uit waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Die zijn ze nu aan het maken. Als je van de problemen af wilt zijn, koop een console :)

Afwachten dus, veel plezier met GTA IV, als die lukt.

Spel draait super op mijn pc, maar als ik 300 keer een account moet aanmaken irriteer ik me mateloos.

Ben van 17:00 tot 19:30 bezig geweest, leuk man.

Inleveren?? GEEN denken meer aan! gisteren lekker online gespeeld , nergens problemen mee!

een blunder? valt wel mee....ben nu weer blij. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je nu bereiken met deze post?

GTA IV is een superspel maar GTA IV is gewoon te vroeg uitgebracht. Als ze hem beter hadden getest was hij super geweest. Maar dan krijgen ze klachten dat hij weer te laat komt. Wat ik dus niet snap is dat laatste zinnetje. Een game maken is moeilijk. Als je denkt dat alles goed gaat in een game heb je het even goed mis. Oké, dit is een blunder, so what? Er komt een patcht uit waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Die zijn ze nu aan het maken. Als je van de problemen af wilt zijn, koop een console :)

Afwachten dus, veel plezier met GTA IV, als die lukt.

Spel draait super op mijn pc, maar als ik 300 keer een account moet aanmaken irriteer ik me mateloos.

Ben van 17:00 tot 19:30 bezig geweest, leuk man.

Inleveren?? GEEN denken meer aan! gisteren lekker online gespeeld , nergens problemen mee!

een blunder? valt wel mee....ben nu weer blij. :cya:

Het is me niet helemaal duidelijk,

kan jij nou wel of niet online ?? :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jullie hebben nog mazzel ik kan hem helemaal niet spelen krijg vreemde errors RMN40 wat niet kan want ik heb vista dus kan geen XP updaten ........ dus kan hij weer terug naar de winkel het spel krijg het niet aan de praat 4 keer geinstald maar helpt niks

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jullie hebben nog mazzel ik kan hem helemaal niet spelen krijg vreemde errors RMN40 wat niet kan want ik heb vista dus kan geen XP updaten ........ dus kan hij weer terug naar de winkel het spel krijg het niet aan de praat 4 keer geinstald maar helpt niks

Als je Service Pack 1 installeert is het probleem opgelost Want het werkt pas vanaf Vista Service Pack 1 of XP service pack 3.

@ manhoer

je moet het spel installeren waar je een uur mee bezig bent, je kan je msn gebruiken als account, en daarvandaan kan je een gameaccount aanmaken en je moet een bestandje installeren voor windows live games, dus bij elkaar een 5 kwartier maximaal ben je bezig...

Edit:

ik zie ook dat die mijn eerste post pas is, maar ben hier al vrij lang ingeschreven...

Bewerkt: door gorgoknight
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan hem ook niet spelen, vanwege crashes. Maar mijn processor is aan de lage kant dus ik verwacht dat het niet aan het spel ligt. Kan Rockstar wel de schuld geven, lekker gemakkelijk. OK het had wel beter kunnen gaan maar dat ging het niet dus. Ik vind het wel overdreven dat je overal moet registreren en in te loggen om, inderdaad, even af te reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou waar jij over klaagt man !

De installatie duurt het langst

Wat logisch is

Als je Xbox Live! hebt dan moet je LIVE account niet maken

want is zelfde netwerk

En dat Social Club account is hooguit 3 min werk

Dus ik snap jou niet echt =|

Gratzz

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je nu bereiken met deze post?

GTA IV is een superspel maar GTA IV is gewoon te vroeg uitgebracht. Als ze hem beter hadden getest was hij super geweest. Maar dan krijgen ze klachten dat hij weer te laat komt. Wat ik dus niet snap is dat laatste zinnetje. Een game maken is moeilijk. Als je denkt dat alles goed gaat in een game heb je het even goed mis. Oké, dit is een blunder, so what? Er komt een patcht uit waarmee de problemen opgelost moeten zijn. Die zijn ze nu aan het maken. Als je van de problemen af wilt zijn, koop een console :)

Afwachten dus, veel plezier met GTA IV, als die lukt.

Spel draait super op mijn pc, maar als ik 300 keer een account moet aanmaken irriteer ik me mateloos.

Ben van 17:00 tot 19:30 bezig geweest, leuk man.

Inleveren?? GEEN denken meer aan! gisteren lekker online gespeeld , nergens problemen mee!

een blunder? valt wel mee....ben nu weer blij. :cya:

ja kan gewoon online

geen probleem

Het is me niet helemaal duidelijk,

kan jij nou wel of niet online ?? :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou jullie hebben nog mazzel ik kan hem helemaal niet spelen krijg vreemde errors RMN40 wat niet kan want ik heb vista dus kan geen XP updaten ........ dus kan hij weer terug naar de winkel het spel krijg het niet aan de praat 4 keer geinstald maar helpt niks

Als je Service Pack 1 installeert is het probleem opgelost Want het werkt pas vanaf Vista Service Pack 1 of XP service pack 3.

@ manhoer

je moet het spel installeren waar je een uur mee bezig bent, je kan je msn gebruiken als account, en daarvandaan kan je een gameaccount aanmaken en je moet een bestandje installeren voor windows live games, dus bij elkaar een 5 kwartier maximaal ben je bezig...

Edit:

ik zie ook dat die mijn eerste post pas is, maar ben hier al vrij lang ingeschreven...

BIJNA GOED: je moet servicepack 3!! hebben!

installatietijd was bij mij geen probleem hoor 16 gig mag duren, maar al die accounts.....

Speel trouwens niet online....de verhaallijn is net heroine!!!!

wat een vet spel zeg!!!!

michelle, vuile slet!

wahahahhahahaha

Link to comment
Delen op andere websites

BIJNA GOED: je moet servicepack 3!! hebben!

installatietijd was bij mij geen probleem hoor 16 gig mag duren, maar al die accounts.....

Speel trouwens niet online....de verhaallijn is net heroine!!!!

wat een vet spel zeg!!!!

michelle, vuile slet!

wahahahhahahaha

Op Vista heb je alleen Service pack 1, voor Xp heb je inderdaad Service pack 3 nodig. En manhoer, als jij de story uit hebt gespeeld, is online alleen maar leuker, ik zou gewoon de tijd nemen voor je dingen, over een half jaar zit jij ook wel online. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...