Jump to content

Blijft hangen op scherm na opstarten


Chrisy76

Recommended Posts

Ik heb net GTA4 geïnstalleerd, ik start hem op.

Dan krijg ik eerst die tekst van Rockstar etc.

Vervolgens komt de volgende tekst in beeld, over dat je niet mag kopiëren enz... En dan gebeurt er niets meer, hij blijft gewoon hangen op dat laatste scherm.

Ik snap er niets van, geen foutmelding ofzo... Ik heb SP3 enzo allemaal geinstalleerd.

Videokaart is 8800GT, iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een XFX 9600 GTX XXX en heb hetzelfde probleem.

Maaar....Ik heb gisteren wel kunnen spelen.

Op een gegeven moment had ik geen geluid meer en daarna kon ik niet meer opnieuw opstarten.

Net had ik hem wel even aan de praat (nu blijft hij steeds weer hangen), hij ging verder, nadat ik eindelijk wel in kon loggen op RSC.

Alleen alles ging om wat voor reden ENORM haperend :/ OOk de menu's, aan mijn PC zal het wel niet liggen...

Ik ben teleurgesteld, had echt ff willen spelen na hem vandaag binnen gekregen te hebben...

Bewerkt: door Chrisy76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een XFX 9600 GTX XXX en heb hetzelfde probleem.

Maaar....Ik heb gisteren wel kunnen spelen.

Op een gegeven moment had ik geen geluid meer en daarna kon ik niet meer opnieuw opstarten.

Net had ik hem wel even aan de praat (nu blijft hij steeds weer hangen), hij ging verder, nadat ik eindelijk wel in kon loggen op RSC.

Alleen alles ging om wat voor reden ENORM haperend :/ OOk de menu's, aan mijn PC zal het wel niet liggen...

Ik ben teleurgesteld, had echt ff willen spelen na hem vandaag binnen gekregen te hebben...

Ging gisteren naar ePlaza in Rotterdam, kreeg te horen dat ik 1 van de eerste was.

En was inderdaad super nieuwschierig, gaf na 3 uur installeren de hoop op, maar 's avonds probeerde ik opnieuw.

Kon er 2 uur van genieten, toen viel me geluid weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...