MxZerOo Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Hey, ik heb gisteren GTA IV gekocht en wilde de commands zoals Vooruit=Z; Achteruit:S veranderen... nu heb ik een gekeken en kom ik bij Menu => Options => Controls, daar kom ik op een scherm met Xbox controller op, waar kan ik de PC toetsen veranderen in GTA? Bewerkt: 4 december 2008 door Joriz Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hey, ik heb gisteren GTA IV gekocht en wilde de commands zoals Vooruit=Z; Achteruit:S veranderen...nu heb ik een gekeken en kom ik bij Menu => Options => Controls, daar kom ik op een scherm met Xbox controller op, waar kan ik de PC toetsen veranderen in GTA? Heb juist zelfde probleem Reageren
Thijs1005 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hey, ik heb gisteren GTA IV gekocht en wilde de commands zoals Vooruit=Z; Achteruit:S veranderen...nu heb ik een gekeken en kom ik bij Menu => Options => Controls, daar kom ik op een scherm met Xbox controller op, waar kan ik de PC toetsen veranderen in GTA? Heb juist zelfde probleem Dat kan wel. moet je bij controls kijken en dan staat er een kopje zonder iets erachter, weet even niet hoe het heet.. In een ander topic heeft iemand dit ook al uitgelegd. Greetz Reageren
EXIT Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Costum settings in het options menu Reageren
Thijs1005 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Costum settings in het options menu Dat ja:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.