Big Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 GTA-SA intro tune(klik!) als ik op 'download van gta-games.nl' klik, opent media player zich, en dan komt er: windows media player er is een onbekende fout opgetreden heeft iemand dit nog en hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Joriz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 Nieuwe windows media player downloaden met codec packs? Ik heb geen problemen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 download winamp, die kan et wel afspelen Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Geplaatst: 12 april 2005 Zelf kan ik hem ookafspelen. Zoals denk ik de meeste. Misschien moet je je windows medai player updaten. Dan moet je hem updaten naar 9.0 of naar 10.0. Zelf heb ik 10 en hij werkt prima. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2005 oke dank je, winamp gedownload, en die kan hem wel afspelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.