2fast{0} Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb fonts altijd netjes kunnen instaleren op Windows XP, maar nu ik net Vista heb lukt het mij niet, zit er een ander principe in? Reageren
Hackman Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Volgens mij niet, bij mij niet in ieder geval. Eerst download je een font en wat ik daarna doe is Computer-->Dan typ ik rechts-boven 'lettertypen' en ga ik naar die map-->Dan kopieer ik het font daarin. Dan zal hij om toestemming vragen en daarna duurt het even of je font staat op je computer. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Volgens mij niet, bij mij niet in ieder geval. Eerst download je een font en wat ik daarna doe is Computer-->Dan typ ik rechts-boven 'lettertypen' en ga ik naar die map-->Dan kopieer ik het font daarin. Dan zal hij om toestemming vragen en daarna duurt het even of je font staat op je computer. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! Dit heb ik gedaan, ook geaccepteerd, maar er gebeurt niks. Reageren
Jowx Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Normaal zou die het dan gewoon moeten doen, maar het kan bij Vista ook heel simpel. RMB op het lettertypebestand en dan op installeren klikken, daarna moet hij het doen. Succes! ^^ Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Er staat geen 'Instaleer' tussen, zou het niet kunnen dat hij het bestand voor iets anders dan een lettertype aanziet? Reageren
Jowx Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Er staat geen 'Instaleer' tussen, zou het niet kunnen dat hij het bestand voor iets anders dan een lettertype aanziet? Wat voor bestand is het dan? Eventueel een screen? ^^ Reageren
Jowx Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) Hmmm.. Heb je die map wel uitgepakt? Volgens mij is hij nog gecomprimeerd.. Ps. Openen is niet uitpakken.. [Edit] Graag gedaan.. ^^ Bewerkt: 4 december 2008 door Jowx Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hmmm.. Heb je die map wel uitgepakt? Volgens mij is hij nog gecomprimeerd..Ps. Openen is niet uitpakken.. O, kijk dat was hem. Ja bij XP komt er automatisch een schermpje, nu kwam er niks. Maar het is gelukt, bedankt he! Reageren
Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar i.p.v. zoeken naar 'lettertypen' kun je ook gwn naar configuratie scherm gaan, dan klassieke weergave, en dan gwn in de map lettertypen plakken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.