nintendo5998 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 waar kan ik zien welk videokaart ik heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipjuh1991 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ga naar apparaatbeheer (gewoon met de zoekfunctie van vista naar beheer zoeken, en bij XP met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan beheren en dan aan de linkerkant op apparaatbeheer) daar klik je op beeldschermadapters en daar staat je videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Homer.S Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 waar kan ik zien welk videokaart ik heb? Íemand uit het forum heeft daar een programma voor genaamd flitskikker. Moet je maar even kijken waar je het moet downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 waar kan ik zien welk videokaart ik heb? Íemand uit het forum heeft daar een programma voor genaamd flitskikker. Moet je maar even kijken waar je het moet downloaden. >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Ga naar apparaatbeheer (gewoon met de zoekfunctie van vista naar beheer zoeken, en bij XP met de rechtermuisknop op deze computer klikken en dan beheren en dan aan de linkerkant op apparaatbeheer) daar klik je op beeldschermadapters en daar staat je videokaart ik kan het niet vinden het enige wat ik daar kan zien is dat ik een sp3 heb enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Zolang je maar een 256 mb hebt dan zal je ong aan de minimum voldoen maar 512 lijkt me een wereld van verschil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.