Jump to content

raar beeld in het spel van gta 4 geen grapics enz


eminemss

Recommended Posts

ik word echt geak alles doet het eindelijk maar nu heb ik weer dat het beeld raar eruit ziet niet alles word afgebeeld de wegdek huizen enz zijn onduidelijk ken iemand mij hier mee helpen heb ik hier een nieuwe grafische kaart voor nodig of downloads of als er een patch is die dan? mijn kaart is geforce 8600 GT 256 DDR3 540 MHz core enz............

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt geak alles doet het eindelijk maar nu heb ik weer dat het beeld raar eruit ziet niet alles word afgebeeld de wegdek huizen enz zijn onduidelijk ken iemand mij hier mee helpen heb ik hier een nieuwe grafische kaart voor nodig of downloads of als er een patch is die dan? mijn kaart is geforce 8600 GT 256 DDR3 540 MHz core enz............

alvast bedankt

Zelfde probleem hier..

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt geak alles doet het eindelijk maar nu heb ik weer dat het beeld raar eruit ziet niet alles word afgebeeld de wegdek huizen enz zijn onduidelijk ken iemand mij hier mee helpen heb ik hier een nieuwe grafische kaart voor nodig of downloads of als er een patch is die dan? mijn kaart is geforce 8600 GT 256 DDR3 540 MHz core enz............

alvast bedankt

Zelfde probleem hier..

Zelfde probleem op het hele forum..

Rockstar is bezig met een patch die dit verhelpt. Tot die tijd dun je het forum door bladeren om te kijken of er andere oplossingen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar is bezig met een patch die dit verhelpt. Tot die tijd dun je het forum door bladeren om te kijken of er andere oplossingen zijn.

Ik zou maar gewoon op de patch blijven wachten, die zal er wel snel aankomen. Vanaf de 8600-8800 series zijn er problemen of iets dergelijks. Dus niet proberen, maar gewoon wachten want niets lukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben ook veel mensen last van een lage framerate? :7

Waar kan je die framerate zien dan? of de fps?

Dat is het probleem, je kunt hem niet zien, hij's veel te laag....

j/k, ik heb juist hetzelfde probleem als bovenstaande mensen, bij mij kwamen de textures terug en kon ik de eerste missie voltooien, wel natuurlijk met de lage framerate. Lag, ken je dat? Je kunt het daarmee vergelijken. Je drukt op Z / W om verder te rijden, je scherm reageert pas na twee seconden, maar je geluid reageert direct. Dat is een lage framerate. Je zou denken: mijn videokaart/processor is te traag, think again: probleem ligt bij Rockstar. Die patch zou alles moeten maken. Hopelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

j/k, ik heb juist hetzelfde probleem als bovenstaande mensen, bij mij kwamen de textures terug en kon ik de eerste missie voltooien, wel natuurlijk met de lage framerate. Lag, ken je dat? Je kunt het daarmee vergelijken. Je drukt op Z / W om verder te rijden, je scherm reageert pas na twee seconden, maar je geluid reageert direct. Dat is een lage framerate. Je zou denken: mijn videokaart/processor is te traag, think again: probleem ligt bij Rockstar. Die patch zou alles moeten maken. Hopelijk...

Ik heb hier geen last van gelukkig.

Bij mij werkt alles goed, alleen moet t wel allemaal op LOW staan maarja, het is te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een apart probleem wat ik nog niet eerder gelezen heb, naast de lage frame-rate is het ook zo dat mijn beeld dronken word(klinkt raar), maar zie het maar als het beeld gaat draaien en allemaal vaag doen snap er niets van. ziet er zo mooi uit en dan wordt t daardoor vernaggeld:S

Hoorde dat er aan een patch gewerkt wordt voor visuele problemen, hoop dat mijn probleem daardoor ook word opgelost!:O

Iemand enigsinds een idee?

Thnx!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een apart probleem wat ik nog niet eerder gelezen heb, naast de lage frame-rate is het ook zo dat mijn beeld dronken word(klinkt raar), maar zie het maar als het beeld gaat draaien en allemaal vaag doen snap er niets van. ziet er zo mooi uit en dan wordt t daardoor vernaggeld:S

Hoorde dat er aan een patch gewerkt wordt voor visuele problemen, hoop dat mijn probleem daardoor ook word opgelost!:O

Iemand enigsinds een idee?

Thnx!

Er is een beveiliging tegen illegale verspreiding welke een dronken beeld geeft tijdens het spelen. Misschien is dit het geval?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...