Jump to content

GTA IV Fatal error RESC10


Nemesis_92

Recommended Posts

Bij het opstarten van GTA IV krijg ik elke keer de melding GTA IV FATAL ERROR: RESC10

Ik heb zon vermoeden dat de fout ligt bij mn videokaart. Dus heb ik het gecheckt bij Can you RUN it. Zij keurden mijn viedeokaart af, maar mijn features niet.

post-104111-1228425673_thumb.jpg

Nou is mijn vraag, is er geen enkele mogelijkheid dat ik GTA IV nog op mn laptop Acer aspire 5715Z kan spelen?

Is het eventueel wel mogelijk om op mn andere latop te spelen, die heeft namelijk een

752 MB NVIDIA Geforce 7000M TurboCache videocard,

en volstaat het geheugen dan ook (AMD Athlon 64x2 Mobile Technology TK-53 (0,7 Ghz, 2x256 KB L2 cache)?

Nemesis

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het opstarten van GTA IV krijg ik elke keer de melding GTA IV FATAL ERROR: RESC10

Ik heb zon vermoeden dat de fout ligt bij mn videokaart. Dus heb ik het gecheckt bij Can you RUN it. Zij keurden mijn viedeokaart af, maar mijn features niet.

post-104111-1228425673_thumb.jpg

Nou is mijn vraag, is er geen enkele mogelijkheid dat ik GTA IV nog op mn laptop Acer aspire 5715Z kan spelen?

Is het eventueel wel mogelijk om op mn andere latop te spelen, die heeft namelijk een

752 MB NVIDIA Geforce 7000M TurboCache videocard,

en volstaat het geheugen dan ook (AMD Athlon 64x2 Mobile Technology TK-53 (0,7 Ghz, 2x256 KB L2 cache)?

Nemesis

Ik denk dat het helaas niet kan aangezien je dualCPU van je tweede laptop maar 0,7GHZ is. Minimaal is vereist 2,2ghz. Helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het opstarten van GTA IV krijg ik elke keer de melding GTA IV FATAL ERROR: RESC10

Ik heb zon vermoeden dat de fout ligt bij mn videokaart. Dus heb ik het gecheckt bij Can you RUN it. Zij keurden mijn viedeokaart af, maar mijn features niet.

post-104111-1228425673_thumb.jpg

Nou is mijn vraag, is er geen enkele mogelijkheid dat ik GTA IV nog op mn laptop Acer aspire 5715Z kan spelen?

Is het eventueel wel mogelijk om op mn andere latop te spelen, die heeft namelijk een

752 MB NVIDIA Geforce 7000M TurboCache videocard,

en volstaat het geheugen dan ook (AMD Athlon 64x2 Mobile Technology TK-53 (0,7 Ghz, 2x256 KB L2 cache)?

Nemesis

Je moet een NVIDIA 7900 512 gb (zal ik pakken) video cart er in zetten in je pc..Het licht aan je video card zeggen ze

Ik heb zelf een dell vostro 200mt en ik heb een andere fout.(gta iv error DD3D50)

Maar mijn laptop Asus X51L Heeft het dat ook maar ik ga geen laptop open maken (zit vast gelijmt)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nemesis

Je moet een NVIDIA 7900 512 gb (zal ik pakken) video cart er in zetten in je pc..Het licht aan je video card zeggen ze

Ik heb zelf een dell vostro 200mt en ik heb een andere fout.(gta iv error DD3D50)

Maar mijn laptop Asus X51L Heeft het dat ook maar ik ga geen laptop open maken (zit vast gelijmt)

Ik heb precies dezelfde laptop als nemesis en heb ook resc10 error. maar hoe duur is zo´n nvidia 7900 512gb. en kan ik die inbouwen in een acer aspire 5715z ook al heb ik nog nooit zoiets ondernomen

Link to comment
Delen op andere websites

Goeiedag allemaal,

ik heb hetzelfde probleem met de reg10 fatal error.

Beetje vreemd aangezien ik het volgende in mijn pc heb zitten:

Windows XP Sp-3

Cpu - Intel Q9400 2.7 Ghz

Gpu - XFX 9800 GT 512MB

Geheugen - 3072MB RAM

Ik moet hier wel bij vemelden dat ik bij andere veeleisende spellen hetzelfde probleem heb terwijl mijn systeem het makkelijk zou moeten aankunnen.

Als iemand een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt, Turned.

Link to comment
Delen op andere websites

resc10 error krijg je als je videokaart niet voldoet. dus dat zou ik eerst controleren met ´can you run it´.

hij heeft een 9800GT, daarmee kan die hedendaagse spellen goed spelen hoor, en de rest van zijn pc is ook voldoende.

Ik zou je drivers eens updaten @ hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
resc10 error krijg je als je videokaart niet voldoet. dus dat zou ik eerst controleren met ´can you run it´.

ik heb ook RESC10 wat nu doen

want ik zou graag het spel spelen !!!

updete je video kaart met deze website http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

zie wat je moet hebben en intsaleer daarna instaleer je je spel terug en meschin werkt het dan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

resc10 error krijg je als je videokaart niet voldoet. dus dat zou ik eerst controleren met ´can you run it´.

ik heb ook RESC10 wat nu doen

want ik zou graag het spel spelen !!!

updete je video kaart met deze website http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

zie wat je moet hebben en intsaleer daarna instaleer je je spel terug en meschin werkt het dan :tu:

neem aub eens een minuut langer te tijd om wat te posten en dan in normaal nederlands, zodat anderen het niet hoeven te ontcijferen om het te snappen.

Link to comment
Delen op andere websites

resc10 error krijg je als je videokaart niet voldoet. dus dat zou ik eerst controleren met ´can you run it´.

ik heb ook RESC10 wat nu doen

want ik zou graag het spel spelen !!!

updete je video kaart met deze website http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html

zie wat je moet hebben en instaleer daarna instaleer je je spel terug en meschien werkt het dan :tu:

neem aub eens een minuut langer te tijd om wat te posten en dan in normaal nederlands, zodat anderen het niet hoeven te ontcijferen om het te snappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...