JeGe Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Hey, Na registratie van Games for Windows Live kan ik niet meer inloggen op mijn MSN account terwijl ik op mijn andere msn accounts wel kan :S Help PLEASE! Reageren
JeGe Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Iemand?! Ik wil super graag weer op msn :'( Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Kun je er vanaf ebuddy op? Anders zou ik msn ff opnieuw installeren of op google de foutcode opzoeken Reageren
JeGe Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Kun je er vanaf ebuddy op? Anders zou ik msn ff opnieuw installeren of op google de foutcode opzoeken Op ebuddy kan ik er ook niet op, en opnieuw geinstallerd heb ik al. Echter kan ik wel op www.hotmail.com inloggen :S maar dat is geen msn Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 hmm...contact opnemen via hotmail (support(at) live DOT nl dacht ik) lijkt me dan de enigste optie Reageren
Nexxt Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Inderdaad, sinds dat ik Windows live heb geinstalleerd, wil hij telkens een nieuwe versie installeren. Dit negeer ik en kan daarna wel op MSN, maar soms pakt ie gewoon MSN niet Reageren
JeGe Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Hier word ik dus echt GEK van.. hij werkt nog steeds niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.