Thon Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Hallo GTA IV knutselaars: Ik blijf de standaard melding houden dat parental control een probleem is: Application failed to lauch / could be blocked by parental controls,...... Terwijl parental control 100% uit staat en ik alle akties als administator uitvoer. Tips welkom !! Thon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 Welkom op het forum! Gebruik is de zoekfunctie. Dan kom je er achter dat beveiligingen zoals Toegangsbeveiling wat gebruik wordt bij de McAfee roet in het eten gooien. Al weet ik dus niet wat je precies gebruikt aan software op je PC dien je dus te kijken bij de instellingen van je virusscanner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thon Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Hé Joriz, bedankt voor je reactie. Beetje simpel van mij, maar heb je misschien iets meer txt ?? Ik heb Win Vista met Norton security draaien. Welke zoekfunctie bedoel je ?? Thx! Thon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thegouverneur Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb opeens ook een probleem met parental control. Snap er geen bal van. Gisteren deed hij het nog met een error er uit gegooid en vandaag no acces. Draai op Vista met kaspersky parentel control staat uit. Wat moet ik nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjaanbanaan Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Hallo GTA IV knutselaars:Ik blijf de standaard melding houden dat parental control een probleem is: Application failed to lauch / could be blocked by parental controls,...... Terwijl parental control 100% uit staat en ik alle akties als administator uitvoer. Tips welkom !! Thon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Een ander iemand die dit probleem had loste het op door GTA IV uit te voeren als administrator (rechter muisklik op snelkoppeling -> "Run as administrator"). Wellicht lost dit bij jullie ook het probleem op. Anders zou ik het ook niet weten; ik heb GTA IV zelf niet op de PC. (...)Welke zoekfunctie bedoel je ?? (...) Dit is de zoekfunctie. Je kan hiermee het hele forum doorzoeken. Als je bijvoorbeeld zoekt op "parental control" kom je uit bij dit topic. De topicstarter daar had een soortgelijk probleem. Bewerkt: 16 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.