Jump to content

Heb jj GTA IV pc-versie al gespeeld?


Ymosky

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een heel klein en tegelijk ook een heel eenvoudig vraagje:

Wie heeft er de pc-versie van GTA IV inmiddels al en heeft het ook al kunnen spelen? Daarbij maakt het me niet uit hoeveel je gespeeld hebt en of je single of multiplayer hebt gespeeld.

Gewoon heel simpel, heb je het gespeeld? laat dan even een reactie achter, mij een PB sturen of een reactie in mijn profiel achterlaten is ook al goed.

Heb je GTA IV niet en/of heb je het nog niet echt kunnen spelen dan graag niet reageren op dit topic.

Alvast bedankt!

Ymosky

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, gisteren geinstalleerd en gespeeld.

Na het gedonder met installeren (en mijn Nvidia driver updaten - niet vergeten!) kan ik zeggen.. WAUW!

Echt geweldig. Niet tobben dat je alles op LOW moet zetten (ik heb een 8800GTX kaart!). De details, diepte, etc. zijn nog steeds prima. Belangrijk is dat de framerate hoog/soepel is.

Echt te gek. Alles wat je gewent was op GTA SA en dan meer. Verkeerde kant van de weg rijden? Tegenliggers knipperen met de koplampen. Auto's met pech. Geweldige physics.

Echt te gek. Kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan GTA IV spelen en vindt het een onwijs gaaf spel, jammer idd van die bugs die het spel nog heeft.

Maar er wordt gelukkig wel aan gewerkt.

Ik speel het spel op medium/high:

Intel DC E8400 3Ghz

4GB RAM

ATI 4850 512mb

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben die game blijkbaar duidelijk op de CPU en niet op de GPU geprogrammeerd...

belangrijkste is dus: Wat voor processor heb je in je pc. met een goede processor kom je een heel eind.. ook al heb je een GeForce GTX 280 HC in SLI opstelling.. dat boeit allemaal niet..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ze hebben die game blijkbaar duidelijk op de CPU en niet op de GPU geprogrammeerd...

belangrijkste is dus: Wat voor processor heb je in je pc. met een goede processor kom je een heel eind.. ook al heb je een GeForce GTX 280 HC in SLI opstelling.. dat boeit allemaal niet..

Toch niet hoor... Ik had vroeger de Geforce 7950 GT en moest alles op laagste resolutie en alles op low spelen. Dan had ik net een acceptabele framerate. Nu heb ik me de 9800 GTX+ gekocht en ik kan het op de hoogste resolutie draaien en op medium/high. Een wereld van verschil!

Maar wel nog steeds met een 1.86 GHZ Duo processor! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben die game blijkbaar duidelijk op de CPU en niet op de GPU geprogrammeerd...

belangrijkste is dus: Wat voor processor heb je in je pc. met een goede processor kom je een heel eind.. ook al heb je een GeForce GTX 280 HC in SLI opstelling.. dat boeit allemaal niet..

Toch niet hoor... Ik had vroeger de Geforce 7950 GT en moest alles op laagste resolutie en alles op low spelen. Dan had ik net een acceptabele framerate. Nu heb ik me de 9800 GTX+ gekocht en ik kan het op de hoogste resolutie draaien en op medium/high. Een wereld van verschil!

Maar wel nog steeds met een 1.86 GHZ Duo processor! :tu:

Ja maar als je een oude processor hebt en daarom lage framerate hebt, heeft het geen zin om alleen een videokaart te kopen en dat je dan opeens goede fps hebt. (dat is wat hij probeert te zeggen volgesmij)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben die game blijkbaar duidelijk op de CPU en niet op de GPU geprogrammeerd...

belangrijkste is dus: Wat voor processor heb je in je pc. met een goede processor kom je een heel eind.. ook al heb je een GeForce GTX 280 HC in SLI opstelling.. dat boeit allemaal niet..

Toch niet hoor... Ik had vroeger de Geforce 7950 GT en moest alles op laagste resolutie en alles op low spelen. Dan had ik net een acceptabele framerate. Nu heb ik me de 9800 GTX+ gekocht en ik kan het op de hoogste resolutie draaien en op medium/high. Een wereld van verschil!

Maar wel nog steeds met een 1.86 GHZ Duo processor! :tu:

Ik heb een Dual core 2.4 Ghz processor en had voorheen een matige videokaart, dat was één groot haperfeest. Nu heb ik ook de 9800 GTX erin hangen, ben benieuwd hoe die het doet. Hij draait nu pas op halve kracht, moet nog even wachten op een extra voedingskabel of zoiets die volgende week binnenkomt. Maar als ie het bij jou prima doet heb ik goede hoop :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...