Jump to content

Heb jj GTA IV pc-versie al gespeeld?


Ymosky

Recommended Posts

Vanaf vorige week dinsdag aan het spelen, geweldig spel.... ga nu eens even die schommel zoeken!

Ik draai em toch wel vrij goed, ondanks de zware eisen, detail op medium, textures op high (of was het nou andersom) over het algemeen vloeiend, heel af en toe een hapertje. Heb zitten expirimenteren met settings, en na de patch hielp die -norestrictions truuk in de executable het spel alleen maar aan CTD's of complete freezes. Dus nu draait ie stabiel en nagenoeg veilloos uur na uur (tot ik toch echt naar m'n nest moet)

E6600 Dual 2.4 ghz

4gb 667mhz Ram

9800 GT 512Mb

Zorg echt voor de nieuwste updates en eventueel de speciale updates van ATI en Nvidia, het kan alleen maar helpen.

Het is echt zonde dat er zoveel jongens zijn die em zelfs met een redelijk monstersysteem NIET kunnen draaien. Ik gok dat hun driversettings misschien te hoog staan (forcing AA bijvoorbeeld, zonde, want het spel doet er niet aan)

ook zonde dat ze de jongens met de SLI/Crossfire inrichtingen niet 100% ondersteunen.

In 2000 ben ik zelf in New York geweest, en ik kan je zeggen dat de sfeer, de geluiden en de omgevingen me ZEER bekend voorkwamen.... sta maar eens gewoon stil en luister naar de "ambient" geluiden... tis net echt! (waarschijnlijk opgenomen en gepoort.. lol)

De multiplayer functie is ook zeer goed, hoewel ik nu niet echt zo'n duik en schietpersoon ben, de eerste sessie hosten ging veilloos, samenwerken met een maat van me; en af en toe elkaar even afknallen. Samen missies doen, tegen elkaar mafiosowerk doen.

Wel een chaos trouwens toen ik een kamer binnen bonjourde met zo'n 25 man, allen op een kluitje op elkaar schieten, terwijl er maar 5 man zich daadwerkelijk met missies bezighield.... maarja... dan ga je eraan, respawn je, en kun je circa 2 km lopen voor je uberhaupt wat actie ziet (of een auto kan vinden.. lol) werd er een beetje saai van toen. Maar voor de rest... super!

Geweldig spel!

Groeten,

Steiny

Bewerkt: door Steiny
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb gta IV ook op de pc

zeer mooi spel maar ik heb problemen want als ik aan het spelen ben dan valt de pc

zomaar uit,heb het spel nu 3 dagen eerst geen problemen maar gister begon de pc met uit vallen

met het gewone spel en met online doet hij het ook mijn pc is nog niet zo oud

weten jullie hoe het komt en weten jullie een oplossing

mvg,

Emile

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...