PatrickW Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Na op de kop af ongeveer 14 maanden als moderator in de lifestyle fora te hebben rondgelopen nemen wij vandaag afscheid van Mania-92 als crewlid. Hij heeft aangegeven dat hij door vermindere interesse en beschikbare tijd het gevoel heeft zijn taak niet meer te kunnen vervullen, zoals hij zelf graag zou willen. Vandaar dat hij heeft besloten te stoppen. Bij deze wil ik namens de crew Ed van harte bedanken voor z'n inzet en de prettige samenwerking. We hopen dat we hem nog lang als Megalid op het forum tegen het lijf lopen. Voorlopig zullen de overige twee moderators de taak met z'n tweetjes uitvoeren, mogelijk dat we op termijn weer voor aanvulling gaan zorgen. Reageren
Jowx Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Tjaaa.. Ik heb met smart op deze dag gewacht.. Nee hoor Ed, ik zal je missen in Lifestyle. Je keiharde aanpak van spammers e.d. was altijd wel leuk om naar te kijken, maar helaas verschuiven je interesses en je was ook een stuk minder online.. Dus ik wens je heel veel plezier en succes in de rest van het leventje, het ga je goed! Spreek je op msn.. ^^ Mania-92 Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Twee moderators is eigenlijk ook te veel, maar goed. Ik vond Mania-92 een prima moderator, alhoewel hij de laatste tijd wat minder aanwezig was. Jammer dat hij weg is. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Dank Ed voor al je werk, je inzet en onze gezellige PM-gesprekken over alles wat er in "ons" hoekje gebeurde . Zal je missen maar gelukkig ben je niet helemaal weg....... Reageren
Ymosky Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik zou haast zeggen een "donderslag bij heldere hemel" want hier had ik eerlijk gezegd zelfs niet het geringste vermoeden van. Mania-92, Ik heb je op het forum niet erg veel gesproken, simpelweg doordat ik meestal in andere forumgedeeltes aanwezig was. Maar toch heb ik je vaak in "Lifestyle" je werk als moderator zien doen en daar heb je zeker je werk uitstekend gedaan! Veel plezier verder nog op het forum als Megalid! groetjes, Ymosky Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Bedankt Mania voor je werk in het Lifestyle fora. Je volbracht je werk altijd goed en wist de orde te handhaven. Opzich is dat al een prestatie in lifestyle en daarom lof alom. Top werk verricht kerel en succes met je bezigheden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Bedankt Ed, voor je positieve inbreng en je inzet als crewlid! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Jammer dat je ervandoor gaat Mania-92 ,Maargoed Niks aan te doen. Wens je veel plezier met wat je nu allemaal doet of gaat doen greetz bulldog Reageren
Bling Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Bedankt voor je inzet als crewlid en gezellige aanwezigheid op het forum, Ed. Tot ziens in je groene kleurtje! Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Je was een goede collega. Bedankt voor al je inzet als moderator Ed en veel plezier verder als Megalid. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ach nu heb je weer tijd om je troep op te ruimen in onze grot Thanks for all the hard work Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ed, echt goed ken ik je niet, maar desalniettemin wil ik je heel erg bedanken voor al je inzet! Succes met je verdere bezigheden! Reageren
Jay; Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ook namens mij bedankt voor je inzet in de lifestyle fora. Je bent een lange tijd moderator geweest, maar uiteindelijk is het terecht als je stopt vanwege een gebrek aan interesse en dergelijke. Nogmaals bedankt en ik hoop je nog een lange tijd als Megalid tegen te komen! Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Bedankt voor je werk als crewlid, Mania! Veel plezier als Megalid en de dingen die daarbij horen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Veel plezier en succes in real life! Hopelijk zien we je misschien nog eens terug en kom je geregeld nog eens piepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.