Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik merkte al dat je wat minder online was. Jammer dat je weg gaat! Veel succes nog in Real Life! Bedankt voor alle inzet gozer Reageren
Fedmas Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Bedankt voor alles Het ga je goed Reageren
wupie Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 jammer ed dat je weggaat Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Edje, neeeeeeeeee. Ik hoop dat je niet minder op MSN gaat zitten, want onze gesprekken zijn Fantastisch ! Net zoals jou moderatorschap. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ed, ik vindt dat je het echt prachtig heb gedaan als moderator. Jammer dat je weggaat, maarja. Ik spreek je wel is weer op MSN maat. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik ben een maandje door persoonlijke redenen afwezig geweest, en eerlijk gezegd had ik dit vertrek niet echt zien aankomen. Jammer Mania, je hebt het lifestyle forum erg goed onderhouden, dus daar mag je zeker en vast wel trots op zijn. Bedankt voor al je inzet en nog erg veel succes in je priveleven. Reageren
Eli R Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb je zien komen, en nu zie ik je weer gaan. Trieste momenten zo vlak voor de heidense feestdagen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 by ik vind dat je goed werk heb vericht hopelijk blijf je nog lang lid van het forum zelf Reageren
ThaBlackWhite Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ben het er Helemaal mee eens:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.