Jump to content

wat vind je van GTA III


Tha Real G.

wat vind je van GTA 3  

234 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van GTA 3

    • perfect
      63
    • zeer goed
      59
    • best goed
      70
    • goed
      29
    • t'gaat
      29
    • slecht
      8
    • ik heb hem niet maar ga hem halen
      8


Recommended Posts

ik weet het niet echt zeker maar volgens mij bestaat deze poll al :bier:

maar als hij niet bestaat absoluut een sorry :$

>>> Door Bling: Deze poll is al ruim twee jaar oud en telt maar liefst 10 pagina's. Het lijkt me daarom nogal logisch dat er naast deze poll geen andere over dit onderwerp te vinden valt. ;) <<<

Oeps sorry bling!!! ik moest het eigenlijk in een ander topic posten

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Matiscus

    3

  • ~Lance Vance

    3

  • Tha Real G.

    2

Ik heb hem gewoon op "Zeer goed" gedaan omdat een spel nooit echt perfect kan zijn.

Bijv,

Er zitten geen motoren in.

en geen fietsen.

Geen scooters

je kan niet iemand door een ruit doodschieten.

je kan niet tunen.

En als je een missie doet, dan ben je gewoon still.

En zo zijn er natuurlijk nog meer van die dingen.

Ik vindt hem net iets beter als GTA VC. als ik eerlijk moet zeggen.

maar voor nu GTA SA owns.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 was een grote stap vanaf GTA 2... vooral omdat GTA 3 eerste 3D Game was van R*... Liberty City is wel OK maar ook een beetje overdreven verhaal... k bedoel: in GTA LCS op de PSP, Blaas je de buurt bij Rockford door een metrotunnel. Daar is een domme gang en dan wodr er in die buurt ineens gebouwd

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen zeggen dat deze game perfect is, beweren ze dus dat VC, SA en IV even goed zijn/gaan worden of zelfs slechter. Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik denk dat de poll steeds minder van toepassing wordt, omdat je mening de hele tijd verandert door steeds nieuwere betere games die uitkomen. Tegenwoordig kun je honderden games noemen die kwalitatief gezien beter zijn dan GTA III, daardoor zou de game tegenwoordig nooit meer op een hoge poll-uitkomst moeten komen. Toen GTA III net uit kwam, was de game het nieuwst en waarschijnlijk dus, voor die tijd, ook bijna perfect. Nu worden alle mankementen zichtbaar doordat ze in nieuwere games ontbreken. Het is dus erg lastig om anno 2007 nog een mening te geven over een spel dat al een aantal jaren uit is.

PS. bedankt trouwens dat ik stink, nickjanssen1 :puh::bier:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

PS. bedankt trouwens dat ik stink, nickjanssen1 :puh::bier:

Geen probleem K.O ;)

Oh ja GTA LCS is veeeel slechter dan GTA III, Maar GTA VCS is veeeel beter dan GTA VC!! GTA SA is overdreven met di hydra enzow... maar ik vind wel dat alle GTA's Heeel toevallig da personen in een andere GTA voorkomen... Zoals Lance Vance in GTA VC komt Vic Vance (Broer van Lance Vance) in GTA VCS.... Maar dat is best lelijk, want die broer van LAnce Vance heeft in GTA VC een LAtijns Amerikaanse stem, en in GTA VCS een Amerikaans gewoon stem :)

PS. Vic Vance word in 1986 (Volgens het verhaal) vermoord door Ricardo Diaz, die je in een eerdere missie van GTA VC, al hebt vermoord.... Hoezo lelijk :puh::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind het zeer goed,ik heb een tijd GTA2 gespeeld en dit is hartstikke mooi (in vergelijking) en dit was het begin van 3-D GTA.Het is dan wel niet als VC of San Andreas,maar wel lekker overzichtelijk. Ik heb een half jaar ofso (kijk wanneer ik geregistreert ben een week of 2 later speelde ik nie meer ik speelde mss toen 3/4 dagen) en ik ken de kaart nu al een beetje weer.Bij GTA:san andreas is het héél onoverzichtelijk.

Dus ik zou zeggen geen Perfect maar een zeer goed.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 vind ik nog een best goed spel. :tu:

Vooral de missies. In san Andreas kreeg je zo nu en dan van die nogal overbodige missies. Maar in GTA 3 gaat het er gewoon om om tijdens missies mensen te vermoorden, drugs te smokkelen, auto`s stelen of een aantal gang members te vermoorden.

Ik vind het alleen jammer dat er geen motoren of vliegtuigen zijn. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar er is toch de Dodo :D

Ik vind het een echte top game , die nog altijd kwa gameplay goed mee kan. Speel het nog iedere dag en het voordeel is dat hij ook neit zo moeilijk te modden is ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III heeft mij behoorlijk goed weten te raken :Y Waarom? Nou GTA III maakte een einde aan de zogeheten Top Down View en begon met een 3D Era. Het is een mijlpaal in de Grand Theft Auto serie en dus zeer belangrijk bij de fans :Y Verder is het sowieso niet te vergelijken met bijvoorbeeld Vice City of San Andreas want we spreken nu dus over 2001 . Maar ok ik ga nu over naar wat details :puh: met de min en pluspunten:

+ Maakt gebruik van de 3D Era ;)

+ Leuke missies en leuke stad

- De graphics is vergeleken met VC of SA niks

- Claude is zijn tong kwijt :puh:

- De sfeer is niet zo leuk

Dat alles maakt het spel 8 punten waard

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de sweer best wel goed, I nadeel je hebt altijd rusie met andere gang's, je komt nergens doorheen!

>>> Door Bling: Je hebt je mening over GTA III al eerder verteld. Nogmaals je mening geven is niet nodig, zeker niet als dit ook nog eens op exact dezelfde dag gebeurd. <<<

wat? wat is dat nou? als iedereen maar 1 keer zijn mening mag geven is de topic snep uitgekeken...

Bewerkt: door superjetze
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...