Jump to content

gta 4 loopt om de 5 minuten vast


jeromegtafan

Recommended Posts

hallo allemaal ik heb gta iv voor de pc maar om de 5 minuten looptie vast dan moet ik hem sluiten met ctrl alt delete maar soms moet ik zelfs mn pc opnieuw opstarten (wordt er niet goed van) mijn processor is een dual core 2 e8500 3.16 ghz en mn grafishe kaart een 9600gt dus daar ligt het denk ik niet aan maar wat ik me afvraag is heeft iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen dat hij steeds vast loopt heb al verschillende dingen geprobeert maar zonder suc6 heb bijv al mn grafishe kaart op high performance gezet mislukte ook op quality op 1 of andere manier blijft hij steeds maar weer vast lopen :duh: iemand enig iedee hoe dit kan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    10

  • stefanokoetsier

    9

  • jeromegtafan

    6

  • Limbolander

    4

hallo allemaal ik heb gta iv voor de pc maar om de 5 minuten looptie vast dan moet ik hem sluiten met ctrl alt delete maar soms moet ik zelfs mn pc opnieuw opstarten (wordt er niet goed van) mijn processor is een dual core 2 e8500 3.16 ghz en mn grafishe kaart een 9600gt dus daar ligt het denk ik niet aan maar wat ik me afvraag is heeft iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen dat hij steeds vast loopt heb al verschillende dingen geprobeert maar zonder suc6 heb bijv al mn grafishe kaart op high performance gezet mislukte ook op quality op 1 of andere manier blijft hij steeds maar weer vast lopen :duh: iemand enig iedee hoe dit kan?

Ik vrees dat je moet wachten op de patch...

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb gta iv voor de pc maar om de 5 minuten looptie vast dan moet ik hem sluiten met ctrl alt delete maar soms moet ik zelfs mn pc opnieuw opstarten (wordt er niet goed van) mijn processor is een dual core 2 e8500 3.16 ghz en mn grafishe kaart een 9600gt dus daar ligt het denk ik niet aan maar wat ik me afvraag is heeft iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen dat hij steeds vast loopt heb al verschillende dingen geprobeert maar zonder suc6 heb bijv al mn grafishe kaart op high performance gezet mislukte ook op quality op 1 of andere manier blijft hij steeds maar weer vast lopen :duh: iemand enig iedee hoe dit kan?

Ik vrees dat je moet wachten op de patch...

http://img19.picoodle.com/img/img19/3/12/4...edm_7a05586.jpg

dit is 1 van die errors iemand zij dat het een geheugen fout is maar ik weet niet van wat van mn grafishe kaart of van mn intern geheugen mn interne geheugen is 2gb en mn grafishe kaart geheugen is 512mb maar soms loopt mn gta iv ook gwn vast zonder errors dan staat alles ineens still en werkt ctr alt delete ook niet meer echt heel raar :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem, het word helemaal zwart beeld en ik moet de pc restarten. Ik denk dat het ligt aan Nvidia GF 9600 want diezelfde heb ik dus ook. Wachten op nieuwe driver en/of patch denk ik dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelfde probleem, het word helemaal zwart beeld en ik moet de pc restarten. Ik denk dat het ligt aan Nvidia GF 9600 want diezelfde heb ik dus ook. Wachten op nieuwe driver en/of patch denk ik dan maar.
indd echt raar en hoopelijk komt die patch snel
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al dat ik de enigste was maar gelukkig niet, het zou wel liggen aan onze videokaart dat hij niet goed werkt met GTA IV maar rockstar/Nvidia vinden er wel wat voor. Hoop ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht al dat ik de enigste was maar gelukkig niet, het zou wel liggen aan onze videokaart dat hij niet goed werkt met GTA IV maar rockstar/Nvidia vinden er wel wat voor. Hoop ik :puh:

indd dat hoop ik ook want een 8600 is aanbevolen en wij hebben een betere en nog werktie niet goed maja ik denk dat als de patch komt het wel verholpen kan worden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 8500 en ik heb het zelfde probleem.

Alleen ik krijg het voor filmpje al niet eens te zien.

Alleen het rockstar (north) logo en het gta IV logo en het muziekje te horen/zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de laad screen bedoelt waar je Niko, Vlad, Manny escuala etc. ziet. En we moeten toch wachten op de patch. Ik deed net een missie en was bijna klaar toen viel hij uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de laad screen bedoelt waar je Niko, Vlad, Manny escuala etc. ziet. En we moeten toch wachten op de patch. Ik deed net een missie en was bijna klaar toen viel hij uit.

Wat is je naam in GTA IV? voeg Thijs1005 anders toe bij LIVE:P

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...