Jump to content

gta 4 loopt om de 5 minuten vast

jeromegtafan

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Little Jacob

10

• stefanokoetsier

9

• jeromegtafan

6

• Limbolander

4

gelukkig komt er binnekort een patch

lees deze pagina ;)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088

:dans: kunnen we hoopelijk normaal gta iv spelen zonder problemen :tu:

Ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem: Hoe langer ik speel, hoe meer ie gaat schokken.

En aangezien dit bij hoge, lage videokaarten en processoren denk ik gwn ff wachten op die patch is.

Dit is verder mijn systeem:

Vista SP1

Duo Core 2 2,6 GHz (Duo is niet aanbevolen maar dat mag niks uitmaken in vergelijking met AMD Phenom en Quad Core)

8600 GT 1,7 GB

3 GB RAM

320 GB harde schijf

Delen op andere websites

Op gtaforums.com heeft Rockstar Toronto net een paar tips gegeven die je kan doen als je dit probleem hebt. Het kon komen door Itunes of Quicktime. Je kan ze opgraden of verwijderen als je ze op de pc hebt staan. Ik heb nou Quicktime verwijderd en ik ga nu proberen of het daadwerkelijk helpt.

Delen op andere websites

Ik (had) deze zelfde probleem! Ik moest ook heletijd de pc restarten en toen kwam ik op een of andere manier bij Vista Probleemrapport, daar stond 'videohardwarefout'. Even ge-googled maar geen oplossing gevonden. Mijn videokaart Nvidia 9600 gso was net nieuw en ik had de oude ook nog. Dus ik doe de oude erin, 7600 ofzo, en hij gaat langzaam, heb die bug dat je haast niks ziet. Maar hij crashde niet meer. Toen downloadde ik de nieuwste drivers van Nvidia en nou doet hij het. Ik speel vandaag al even en het loopt best lekker. De videokaart is laag en ik ga vandaag naar de winkel om te kijken of ik misschien niet iets verkeerd aansloot bij de nieuwe videokaart want die was sowiezo beter.

Probeer ook eens te kijken wat er bij jou bij probleemrapport staat. Dat kan je misschien helpen!

Delen op andere websites

gelukkig komt er binnekort een patch

lees deze pagina ;)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088

:dans: kunnen we hoopelijk normaal gta iv spelen zonder problemen :tu:

Ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem: Hoe langer ik speel, hoe meer ie gaat schokken.

En aangezien dit bij hoge, lage videokaarten en processoren denk ik gwn ff wachten op die patch is.

Dit is verder mijn systeem:

Vista SP1

Duo Core 2 2,6 GHz (Duo is niet aanbevolen maar dat mag niks uitmaken in vergelijking met AMD Phenom en Quad Core)

8600 GT 1,7 GB

3 GB RAM

320 GB harde schijf

waar slaat dan dan weer op? mijn E8400 core2duo presteert beter in games dan een normale Q6600 quadcore ;)

Delen op andere websites

• 4 weken later...

he daar

ik heb ook dat probleem als ik wil spelen doet ie het ongeveer 10 minuten en daarna loop die vast

is egt bale weet iemand hoe ik dit kan oplossen. k heb trouwens ook al de patch gedownload en geinstalleerd.

mijn pc::

Processor: AMD Athlon 64 X2 dual core 4200+ 2,4Ghz

2 GB werkgeheugen

Grafische kaart: ATI Redeon 4670HD

weet iemand hoe ik dit moet oplossen??? :-(

Delen op andere websites

he daar

ik heb ook dat probleem als ik wil spelen doet ie het ongeveer 10 minuten en daarna loop die vast

is egt bale weet iemand hoe ik dit kan oplossen. k heb trouwens ook al de patch gedownload en geinstalleerd.

2 GB werkgeheugen

met wat voor instellingen speel je? probeer eventueel eens lagere instellingen en een lagere resolutie.

Delen op andere websites

he daar

2 GB werkgeheugen

met wat voor instellingen speel je? probeer eventueel eens lagere instellingen en een lagere resolutie.

als ik alles op 0 zet in het rijtje dan loopt ie nog steeds vast

k heb wel de resolutie op zijn hoogst duss.

GR stefan

Delen op andere websites

probeer een lagere resolutie, want hoe hoger hoe zwaarder het is voor je computer.

Op gtaforums.com heeft Rockstar Toronto net een paar tips gegeven die je kan doen als je dit probleem hebt. Het kon komen door Itunes of Quicktime. Je kan ze opgraden of verwijderen als je ze op de pc hebt staan. Ik heb nou Quicktime verwijderd en ik ga nu proberen of het daadwerkelijk helpt.

quicktime en itunes vreten idd best veel aan je geheugen, je hoeft ze niet te verwijderen ofzo, je kan ze gewoon uitzetten via msconfig zodat ze niet meer opstarten als jij je pc opstart, maar alleen als je het programma zelf opstart.

Bewerkt: door Scrtz
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...