Jump to content

gta 4 loopt om de 5 minuten vast


jeromegtafan

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Jacob

    10

  • stefanokoetsier

    9

  • jeromegtafan

    6

  • Limbolander

    4

Zo, drie weken later...

Ik heb mijn PC naar een pc winkel gebracht en ze gingen 'testen' waar het aan lag. Heb alles uitgelegt etc. En het duurde twee weken voor dat ze erachter kwam waarom gta IV crashde bij mij. Het lag dus aan de videokaart (ik weet verder ook niet precies) dus ze hebben er een nieuwe videokaart ingezet. Maar dit kan dus verschillen per pc. Als je dus ook dit probleem heb (crashen, pc reboot tijdens het spelen van IV) dan zou ik hem naar een pc winkel brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij mij wle het laatste wat ik doe, die gasten weten er in 9/10 gevallen niks van de games af en ze zijn nog verschrikkelijk duur ook. Ik vertrouw mijn spul echt niet bij hun, het is echt het laatste wat ik doe, ik laat wel een reparatuer komen, dan kan ik toekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

eyy

mijn probleem is opgelost heb nu nieuwe windows geinstaleerd en mijn probleem met vastlopen is nu weg

ik weet iet voor hoelang het duurt maarja misschien wel een aanrader als je dat probleem hebt moet je wel de savegames opslaan want anders ben je alles kwijt

Groetjes Stefan

Link to comment
Delen op andere websites

eyy

mijn probleem is opgelost heb nu nieuwe windows geinstaleerd en mijn probleem met vastlopen is nu weg

ik weet iet voor hoelang het duurt maarja misschien wel een aanrader als je dat probleem hebt moet je wel de savegames opslaan want anders ben je alles kwijt

Groetjes Stefan

ohh nee hij is weer vastgelopen maar nu naar een uurtje heel raar dus windows opnieuw instaleren heeft geen nut

Link to comment
Delen op andere websites

eyy

mijn probleem is opgelost heb nu nieuwe windows geinstaleerd en mijn probleem met vastlopen is nu weg

ik weet iet voor hoelang het duurt maarja misschien wel een aanrader als je dat probleem hebt moet je wel de savegames opslaan want anders ben je alles kwijt

Groetjes Stefan

ohh nee hij is weer vastgelopen maar nu naar een uurtje heel raar dus windows opnieuw instaleren heeft geen nut

Hoeveel intern geheugen heeft je PC?

Het kan betekenen dat door een memoryleak het geheugen vol is geraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is bij mij wle het laatste wat ik doe, die gasten weten er in 9/10 gevallen niks van de games af en ze zijn nog verschrikkelijk duur ook. Ik vertrouw mijn spul echt niet bij hun, het is echt het laatste wat ik doe, ik laat wel een reparatuer komen, dan kan ik toekijken.

Ja oke maar dit was niet een normale pc 'winkel', je kunt hun daar gewoon dingen vragen en het is dus niet echt een winkel waar je dingen uit de schappen kan halen. Ze vroegen zelf of ze het moesten testen en het heeft geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

PC winkel. :schater:

Ik ben één keer in een PC winkel geweest en ik vroeg of ze een goede grafische kaart hadden. Vervolgens zij die man: "daar staan de 512Mb kaarten. Een 512Mb kaart is een goede!". Ik ben natuurlijk niet achtelijk, maar ben even naar het schap gelopen, en wat treft ik aan: ATI Radeon X550 512MB, nVidia GF 6200 512MB :schater:

PC winkels lullen wat games betreft uit hun nek.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik zocht voor een maat een 9500 GT (Is geen super kaart, maar toch wel goed genoeg voor de dingen dat hij er mee wil doen)

Die was er dus niet, en die kerel wijst een 8400GS aan. "die is ook 512mb"

Direct weggegaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

tja als je zo'n zaak inloopt als dynabyte, zon half hardware half andere crap winkel, kan je verwachten dat er alleen mensen zijn die er niks van weten, had bij dynabyte een keer nieuw geheugen gekocht en ik stond er van te kijken dat dat wijf daar uberhaupt wist wat ik bedoelde.

Maar het ligt het er maar net aan wie je tegenover je hebt staan in een PC winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

eyy

mijn probleem is opgelost heb nu nieuwe windows geinstaleerd en mijn probleem met vastlopen is nu weg

ik weet iet voor hoelang het duurt maarja misschien wel een aanrader als je dat probleem hebt moet je wel de savegames opslaan want anders ben je alles kwijt

Groetjes Stefan

ohh nee hij is weer vastgelopen maar nu naar een uurtje heel raar dus windows opnieuw instaleren heeft geen nut

Hoeveel intern geheugen heeft je PC?

Het kan betekenen dat door een memoryleak het geheugen vol is geraakt.

hey ik heb 2gb werkgeheugen er in

Link to comment
Delen op andere websites

eyyy daar

ik heb een oplossing het ligt aan het geheugen verdelen

volg de instructies hieronder om het op te lossen

* Klik op de Start knop

* Klik met de rechter muisknop op "Deze Computer" en kies "Eigenschappen"

* Klik op "Geavanceerd"

* Klik op "Prestaties" op de knop "Instellingen"

* Klik op "Geavaceerd"

* Klik in het gedeelte "Virtueel geheugen" op de knop "Wijzigen"

en dan "door het systeem beheerde groote" te kiezen

bij mij werkt het

laat ff weten of het bij jullie ook lukt

GR stefan

Bewerkt: door stefanokoetsier
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Misschien is de oplossing ookwel, dat jullie gewoon tewijnig Voeding in jullie pc hebben, als hij opnieuw gaat opstarten, werkt de videokaart daarvoor optimaal, en kan het zijn dat de voeding waschijnlijk te weinig is, daardoor valt die uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...