Sa_bulldog Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Hallo iedereen. Na een update van Nvidia is werkelijk alles mis. Hieronder staan 3 screens van GTA IV, GTA San Andreas En Battlefield 2 Het is begonnen met GTA IV. Ik wist al wel dat hij het niet echt zou gaan doen op mijn pc ,Maar tot mijn grote verbazing start GTA IV wel op maar kreeg ik een uber vaag beeld. (screen1) Toen las ik dingen over dat het misschien met je video kaart te maken kon hebben en dat een Nvidia update wel wonderen zou verrichten. Naja dat is dus gelukt alleen in een Negatieve weg. Niet in een Positieve weg. Een broer van mij ging dus maar weer eens een potje battlefield 2 spelen. Aangezien ik hier een aardige verleden in heb. (Battlefield 2) Dacht ik naja laat ik ook maar eens weer mee gaan spelen. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb mijn Battlefield herinstalleert en de patch. En ben in een server gegaan. en tot mijn grote verbazing kon ik dwars door gebouwen heen kijken en had ik overal rare strepen en vlakken. dat is dan door gebouwen kan kijken is wel een voordeel. Maar ben altijd een eerlijke speler geweest en ook op hoog niveau dus. En ik kan het ook wel zonder door gebouwen heen kijken. (screen2) Ben een poosje bezig geweest met herinstalleren van de drivers van mijn video kaart maar het mocht niet helpen. Ten slotte werd GTA San Andreas nog erger met de vlakken (screen3) (Misschien instaleert in het helemaal verkeert in heb geen idee) Tot slot. Even wat informatie : Hoe ik ben begonnen met het verwijderen van mijn driver Configuratie scherm -- > Nvidia Drivers --> Verwijderen Daarna Toen alles niet lukte heb ik nog heel goed gezocht op google. Naar oplossingen maar het helpt gewoon niet ook een topic waar Flitskikker in heeft gereageerd. Dat het ook via Apparaat beheer kon (ook geprobeerd dus) De tekst van het forum etc. klopt nu ook niet en doet pijn aan mijn ogen. Resolutie : 1280x1024 Refresh Rate : 75 hertz NVIDIA GeForce 7600 GS Versie : 178.24 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time. WANHOPIGE!! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Om dit op te lossen moet je de software/driver van de grafische kaart verwijderen. Dit kan je via Configuratiescherm => Software. Maar ook door middel van Revo Uninstaller die het net iets efficiënter doet. Hier heb je Revo Uninstaller; http://www.revouninstaller.com/ Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.