arnevr Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb GTA IV voor PC maar wanneer ik bij de grafische instellingen de kwaliteit van de textures wil wijzigen, heb ik alleen de mogelijkheid te kiezen tussen LOW and MEDIUM. High staat erg gewoon niet tussen. Bekend probleem? Sorry, titel ging fout Ik heb: Windows Vista Ultimate x64 Asus P5k 4 GB DDR2 8800 GTS 512Mb (OC) E8500 @ 3.16 GHZ Bewerkt: 5 december 2008 door arnevr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Elmarinho Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ja. Ligt aan je resource usage bla bla - keuzes maken blijkbaar, dat is wat rockstar wil. Wacht eerst gewoon maar effe op een patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ja ik heb precies hetzelfde. En met medium ziet het er matig uit, alleen ik heb het idee dat hij echt wel op maximum kan staan. Wanneer komt die patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woesel Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ja ik heb precies hetzelfde.En met medium ziet het er matig uit, alleen ik heb het idee dat hij echt wel op maximum kan staan. Wanneer komt die patch. ja maak een txt bestand aan en noem het commandline.txt open het enplak deze commands in: -nomemrestrict -norestrictions -novblank en sla het op. in je gta map start het spel op en je kan textures op high zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.