MooslessC Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Beste mensen, als ik een tijdje gta 4 speel op de pc, geeft de kaart een rood lichtje. (energie te kort??) Heb nu alles een beetje op low gezet maar had van deze kaart eigenlijks meer verwacht. Moet ik wachten op de patch en nieuwe drivers van nvidia z'n kant? grtz, patrick Reageren
speedyj Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 hoeveel watt voeding heb je? Reageren
MooslessC Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) 400 hij heeft 2x 6 pins dingetje nodig als stroom, had eerst 1 aangesloten want ik had er niet meer. toen zo\'n 2x ide stroom (denk ik) ===> 6 pins dingetje. die dus. Bewerkt: 5 december 2008 door MooslessC Reageren
MooslessC Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 heb em waarschijnlijk al voor tijdelijk werkend, alles nog eens nagelopen en alles aangedrukt, hij zat er namelijk niet goed in.... ghehehe binnenkort maar een nieuwe voeding kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.