Jump to content

Gta 4 op high settings draaien.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik weet niet of ik dit topic hier mag posten.

Mijn excuses als ik dat in een ander deel van het forum had moeten plaatsen.

Ik heb al sinds een tijdje een nieuwe pc nodig.

En ik ben van plan om een eigen pc samen te stellen.

Ik ben zelf een Fanatiek gamer en ga daarom ook voor kwaliteit, graphics, framerate etc.

Zelf heb ik niet heel erg veel verstand van computers, dus mijn vraag luid.

Wat heb ik allemaal nodig voor een pc die gta 4 ( en natuurlijk andere games ) op de hoogste instellingen kunnen draaien, en wat ben ik ongeveer kwijt kwa geld. Een beeldscherm, muis en toetsenbord heb ik hier al liggen, het gaat me echt puur om de systeemkast.

Alvast heel erg bedankt.

Gr JP

Geplaatst:

Als je voor echte kwaliteit gaat zal je zeker en vast een centje mogen uitgeven, en daarvoor moet je beter bij de kenners in het Software forum zijn, al zal ik je zeggen waarmee je nog wel een tijdje mee kunt. Een Quad processor is zeer handig, je kan voor een Extreme of i70 gaan, maar deze zijn volgens mij wat te duur en valt nog niet optimaal te benutten. 3 tot 4 GB RAM geheugen is ook goed, alle games hebben hier genoeg mee. Een nVidea 9800 of hoger, hiermee zal je ook zeer goede beeldkwaliteit hebben. Een 9600 zal ook goed zijn maar die 9800 zal toch wel wat beter zijn en die zal ook langer meegaan.

Een Quad processor begint vanaf 190 euro, 3-4 GB RAM DDR2 kost zo'n 40 euro en DDR3 zo'n 120 of meer. De videokaart kost zo'n 100 (p600) euro, tot 160 (9800) euro. In totaal ben je met deze dingen dus toch wel al 330 euro kwijt, als je het goedkoopste zoekt. Ook moet je moederkaart de videokaarten en processoren draaien, maar ik ga er vanuit dat dit wel zal lukken.

Geplaatst:

je zal GTA4 met geen enkele hedendaagse hardware FATSOENLIJK met alles op high kunnen spelen.

als je het echter zo goed mogelijk wil doen, kan ik wel even een opsomming voor je maken:

moederbord: GigaByte GA-EX38T-DQ6 248,00

processor: Intel Core 2 Quad Q9650 12MB 536,00

geheugen: Kingston PC8500 HyperX 4 GB 80,00

vga kaart: EVGA GeForce GTX 280 XXL SSC 1024 MB 510,00

------------------------------------------------------------------------------------------

1374,00

dit is wat ik in mijn PC heb zitten, en dan is dit nog steeds niet het ALLER beste spul wat er te koop is.

je kan qua processor nog 1 stapje hoger en dat is de core2quad xtreme QX9770.

alleen die processor kost al 1350 euro.

met mijn systeem kan ik nog steeds niet lekker spelen met alles op high, terwijl dit op de processor na

gewoon top-of-the-line is.

tel uit je winst.

de spelletjesbakkers van tegenwoordig moeten zich eens wat meer richten op games

die op HEDENDAAGSE computers gespeeld kunnen worden.

wat hebben wij consumenten nou aan games die we over 10 jaar pas volledig

soepel en vloeiend kunnen spelen?

wij willen NU spelen.

het geld dat ze in de verdomde kopieerbeveiliging van GTA4 hebben gestoken hadden ze

beter kunnen investeren in een volledig geoptimaliseerde game-engine.

wat ze nu hebben gemaakt is een game die moeilijk te kopieeren valt maar voor de rest

compleet onspeelbaar is.

lekker opscheppen over de geweldige beveiliging van een voor de rest rete-kut spel.

way to go Rockstar, dit is de laatste game die ik ooit van jullie heb gekocht.

Geplaatst:

Hartelijk bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ga nog eens goed uitzoeken wat voor iets ik uiteindelijk haal.

Nogmaals, hartelijk bedankt voor jullie reacties

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ook een grafishe kaart met 2 gb intern geheugen gezien een MSI GeForce 9600 GT - 2 Gb DDR3 - PCI-E 2.0

weet niet of ie goed is maar als je gta iv met alles op hoog wil spelen met vieuw distance enz heb je denk een ik grafishe kaart met 2gb intern geheugen nodig omdat ik alles es voor de grap op hoog had gezet en toen kwam ik over de 1000mb maar ik ben geen pc expert dus ik ben er niet ckr van

Bewerkt: door jeromegtafan
Geplaatst:

Ik heb momenteel nog de GF 7950GT en ik moet alles op laagste zeggen (incl. resolutie) om toch een 13fps te halen.. Ik wist dat m'n kaart niet meer van de nieuwste was, maar dat het zo erg zou zijn wist ik ook niet! :7

Geplaatst:

ik heb net een pc gekocht van om en de bij € 920, een Quad core.

dus das toch al een strak bedrag voor een standaard pc.

Geplaatst:

Jullie gaan echt hoog hoor

Grafische kaarten nVidia PCIe -

9800GT (NVIDIA GeForce 9800 GT) € 129

CPUs Socket AM2+ -

Phenom X3 8450 (3x 2100 MHz) € 99

Geheugen DDR2-1066 -

4 GB DDR2-1066 Dominator EPP Kit (4096 MB) € 99

Totaalprijs:€ 327,-

En hier kun je GTA perfect me aan :)

Gratzz

Geplaatst:
Jullie gaan echt hoog hoor

Grafische kaarten nVidia PCIe -

9800GT (NVIDIA GeForce 9800 GT) € 129

CPUs Socket AM2+ -

Phenom X3 8450 (3x 2100 MHz) € 99

Geheugen DDR2-1066 -

4 GB DDR2-1066 Dominator EPP Kit (4096 MB) € 99

Totaalprijs:€ 327,-

En hier kun je GTA perfect me aan :)

Gratzz

moederbord, kast, voeding? n1 man

• 6 maanden later...
Geplaatst:
koop gewoon een ps3 of xbox360 das veel goedkoper

Dit topic is een half jaar oud, lijkt mij dat hij onderhand al beslist heeft :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Kerel, dit topic is meer dan een half jaar oud. Hij was al plannen aan het maken voor weer een nieuwe PC onderhand. :7

EDIT: To slow XD

Bewerkt: door Sprunk
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...