Jump to content

Bug?


thezodiac

Recommended Posts

Ik kreeg bij de eerste missie met LJ een pistool toen kon ik nog zien hoeveel munitie ik had. Paar missies later viel me plotseling op dat het aantal kogels niet meer in beeld staat. Bug? Meer mensen dit meegemaakt?

Bewerkt: door thezodiac
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is dat omdat je niet meer schiet, als je hebt geschoten dan zie je hoeveel kogels je nog hebt. Schiet je een tijdje niet, dan gaat dat uit beeld. En schiet je opnieuw dan zie je weer hoeveel kogels je nog hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je HUD zal inderdaad, met uitzondering op je radar, na een tijdje verdwijnen. Wanneer je even schiet of van wapen wisselt zal dit inderdaad even te zien worden, maar het is veel handiger om gewoon op T (PC) of op Down.gif (PS3 en XBox) te duwen. Door dit zal er ingezoomd worden op je radar, waardoor je makkelijker kan zien waar je bent en je wapens, met hun ammunitie zullen in beeld komen. Verder zal er ook de straat en de buurt waar je je in begeeft weergegeven worden, en eventueel het voertuig waarin je zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik al getest, even paar kogels in het plaatselijke ziekenhuis schieten....Ik zie dan rechtsboven in beeld wel dat ik nu een pistool vast heb maar het getal dat daar bij hoort te staan zie ik niet meer. Ook niet nadat ik geschoten heb. Als ik maar vaak genoeg schiet heb ik uiteindelijk geen kogels meer maar het aantal kogels is dus niet meer te zien. Raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...