GTA_MasterNL Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Ik weet niet of het aan mij licht, maar het is me opgevallen dat je geen taxi kan oproepen in GTA IV PC. In het boekje staat er ook geen bepaalde toets voor of is die taxi optie pas later in de game beschikbaar? (ik ben namelijk nog niet zo ver.) edit. Laat maar ik heb niet goed in het forum gekeken, het probleem is al opgelost Bewerkt: 5 december 2008 door GTA_MasterNL Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Je moest eerst een missie halen (Ik weet niet meer welke.. ) En als je die missie hebt gehaald kan je de Taxi oproepen. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Je moest eerst een missie halen (Ik weet niet meer welke.. ) En als je die missie hebt gehaald kan je de Taxi oproepen. Oke toch bedankt Reageren
zezima0014 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Pas vanaf de missie: Bull in a China shop voor Vlad: kan je een taxi roepen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 vanaf dan kun je met de [ACTION] knop een taxi roepen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.