Jump to content

Werkt wel, maar niet zoals het hoort!


mm1992

Recommended Posts

Hallo,

GTA IV werkt wel maar heb wat problemen:

-Vaag beeld

-Vlekken/strepen op gebouwen

-Na 5 minuten trage gameplay

-Schaduw blokkerig

Hier een screen :

irrihn1.png

Iemand anders hier op het forum met dezelfde vieokaart heeft het ook, precies dezelfde problemen.

Ligt het dan aan me videokaart van ATI of ligt het aan het spel?

System:

Windows XP Sp3

ATI Radeon HD3650 1024MB GDDR-2 128BIT

Intel Core2Duo @ 2,53 Ghz

2GB Geheugen.

Het is geen echte top game PC, maar crysis speel ik op high er werkt perfect.

DUS : Gewoon die videokaart slopen OF : Wachten op de Patch die alles inorde zal maken?

Hoor het graag

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

GTA IV werkt wel maar heb wat problemen:

-Vaag beeld

-Vlekken/strepen op gebouwen

-Na 5 minuten trage gameplay

-Schaduw blokkerig

Hier een screen :

irrihn1.png

Iemand anders hier op het forum met dezelfde vieokaart heeft het ook, precies dezelfde problemen.

Ligt het dan aan me videokaart van ATI of ligt het aan het spel?

System:

Windows XP Sp3

ATI Radeon HD3650 1024MB GDDR-2 128BIT

Intel Core2Duo @ 2,53 Ghz

2GB Geheugen.

Het is geen echte top game PC, maar crysis speel ik op high er werkt perfect.

DUS : Gewoon die videokaart slopen OF : Wachten op de Patch die alles inorde zal maken?

Hoor het graag

Wacht op de patch, lees andere topics over videokaarten. Er zijn problemen met ATI en Nvidea.

ik heb een ATI 3870, en dat kaat ook slecht. Ook vaag beeld enzow, maar ik kan het tenminste wel spelen.

WAIT FOR THE PATCH!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het licht hoogstwaarschijnlijk aan je videokaart. Dat komt omdat GTA IV niet goed werkt op de aTi redeon en de NVidea. Er komt binnenkort een patch uit waarmee de problemen waarschijnlijk mee worden opgelost. Als ik jou was zou ik nog even wachten. Als de patch niet werkt kan je misschien een andere videokaart gaan halen. Als je zo zeer GTA IV wilt spelen. Overigens lijkt het wel goed naar mijn mening. Maar je kan er inderdaad last van hebben.

GTA IV op de PC zorgt voor crashes

Nieuws | 3 december 2008 - Grand Theft Auto IV, die vandaag uitkomt op de PC, zorgt voor problemen met de grafische kaart. Het gaat hier om kaarten van het merk ATi Radeon en nVIDIA. Dat meldt PC Games Hardware op hun website. Ze melden er ook bij dat het wel mogelijk is om met een andere grafische kaart het spel te spelen.

De site heeft de game getest met een ATi Radeon HD 4870 met 1,024 MiByte, met een HD 4850, met een HD 3870 en met een HD 3850. De kaarten zijn twee keer getest op een x48 systeem met Windows Vista 64-bit met een Catalyst 8.11 WHQL driver. Telkens loopt de game vast na het welkom scherm.

De site is druk met Rockstar in de weer om dit probleem te verhelpen. De site spreekt over een mogelijke patch of een driver update. Mocht je in het bezit zijn van één van deze grafische kaarten, dan weet je alvast dat je mogelijk met deze problemen te maken krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...