GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Beste GTAForum leden, Gisteren heb ik Need For Speed: Undercover gekregen, een goede game. Maar als ik meedoe aan een Race dan zie ik als naam 'Speler' Hoe kan ik dat veranderen naar mijn eigen naam? Bij voorbaat dank! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Niemand die een oplossing heeft? Reageren
Rullez Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Ik heb geen verstand van NFS Undercover, maar ik ga een gokje doen. Bij de oudere NFS games moest je vaak je savegame een naam geven, wat natuurlijk ook kan is dat dit een tunings mogelijkheid is. En als laatste optie denk ik dat zoiets misschien in de menu's kan vinden. Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen. Bewerkt: 8 december 2008 door Rullez Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Reageren
Racingfreak Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Dat is jammer, dat kon bij NFS Pro street volgens mij ook niet. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Dat is jammer, dat kon bij NFS Pro street volgens mij ook niet. Jawel hoor! Bij ProStreet kon dat wel, maar daarom vind ik dat raar dat dat bij Undercover niet is... Reageren