GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Beste GTAForum leden, Gisteren heb ik Need For Speed: Undercover gekregen, een goede game. Maar als ik meedoe aan een Race dan zie ik als naam 'Speler' Hoe kan ik dat veranderen naar mijn eigen naam? Bij voorbaat dank! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Niemand die een oplossing heeft? Reageren
Rullez Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Ik heb geen verstand van NFS Undercover, maar ik ga een gokje doen. Bij de oudere NFS games moest je vaak je savegame een naam geven, wat natuurlijk ook kan is dat dit een tunings mogelijkheid is. En als laatste optie denk ik dat zoiets misschien in de menu's kan vinden. Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen. Bewerkt: 8 december 2008 door Rullez Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Reageren
Racingfreak Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Dat is jammer, dat kon bij NFS Pro street volgens mij ook niet. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Dat is jammer, dat kon bij NFS Pro street volgens mij ook niet. Jawel hoor! Bij ProStreet kon dat wel, maar daarom vind ik dat raar dat dat bij Undercover niet is... Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nou, ik kon mijn SaveGame geen naam geven. Maar het maakt niks uit, ik speel zo wel! Dat is jammer, dat kon bij NFS Pro street volgens mij ook niet. Jawel hoor! Bij ProStreet kon dat wel, maar daarom vind ik dat raar dat dat bij Undercover niet is... Bij ProStreet speel je toch automatisch als Ryan Cooper? Kan je dat veranderen? Als dat kan, kan je dan alstublieft zeggen hoe? P.S. Ik speel op de ps2 GTAPlayer 10 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 mischien moet je eens bij de (profiel)instellingen kijken?? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nee. Bij ProStreet kan je je naam veranderen, alleen bij de Save. Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Nee. Bij ProStreet kan je je naam veranderen, alleen bij de Save. Huh Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Nee. Bij ProStreet kan je je naam veranderen, alleen bij de Save. Huh Hij bedoelt dat je alleen je naam van je profiel kan veranderen, en niet je Race Naam. P.S. 600e POST!!! Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Nee. Bij ProStreet kan je je naam veranderen, alleen bij de Save. Huh Hij bedoelt dat je alleen je naam van je profiel kan veranderen, en niet je Race Naam. P.S. 600e POST!!! Ha, ok Thx GTA Player 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.