Lisss Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ik weet niet als andere mensen het ook zo erg onduidelijk hebben. Maar ik zie echt alles in vierkantjes en ik kan de stad niet eens normaal en duidelijk zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Voldoe je wel aan de Eisen om GTA IV op de PC te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Voldoe je wel aan de Eisen om GTA IV op de PC te spelen? Ja dat lijkt me duidelijk Ligt het niet aan me videokaart ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Welke videokaart heb je dan? Het is nu wel bekend dat de videokaarten van Ati en Nvidia problemen hebben, waaronder die van mij. Maar dat word waarschijnlijk opgelost met een patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Voldoe je wel aan de Eisen om GTA IV op de PC te spelen? Ja dat lijkt me duidelijk Ligt het niet aan me videokaart ofzo? Ik vermoed van wel dat het aan je Videokaart ligt. Je moet minimaal deze Videokaarten hebben: 256 MB NVIDIA 7900 256 MB ATI X1900 En dit is de aanbevolen: 512 MB NVIDIA 8600 512 MB ATI 3870 Bewerkt: 5 december 2008 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Welke videokaart heb je dan?Het is nu wel bekend dat de videokaarten van Ati en Nvidia problemen hebben, waaronder die van mij. Maar dat word waarschijnlijk opgelost met een patch. Geeeeeen idee :$ Hoe kan ik zien welke videokaart ik heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Je kunt je systeem ook zien door middel van een handige tool, namelijk Flitskikker infotool. http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool/ Verder ben ik het vergeten Je kan ook www.canyourunit.com proberen daar staat het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Hij geeft aan dat ik deze videokaart heb: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (GeForce 6200 TurboCache) Volgens mij is die niet goed he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Misschien dat op P helpen drukt, hiermee komt (of verdwijnt) er een bepaalde waas over de omgeving. Edit: Tja met zo'n videokaart zal dit ook niet helpen Bewerkt: 5 december 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.