Jump to content

GTA IV met GeForce 8800 ?


GewoonMarco

Recommended Posts

Hallo,

Zoals velen heb ik GTA IV voor de PC, en geloof het of niet, maar ik heb slecht beeld :puh:

In mijn computer zit een Nvidia GeForce 8800, GTA IV geeft in het opties-scherm echter

maar 279 MB geheugen aan, ik kan m'n beeld daardoor ook niet erg groot zetten, omdat hij dan begint te zeuren dat ik over m'n limiet zit. (de rode tekst)

Ik heb wat rond gezocht, en op Tweakers.net staat de Nvidia GeForce 8800

met 768 MB (GTX) en 640 MB. (GTS) (URL: http://tweakers.net/reviews/656).

Ik weet niet welke van de twee ik heb, maar die van mij begint met GT, dus ik

heb denk ik minimaal die 640 MB..

Heb ik dus maar 279 MB omdat GTA IV vol met bugs zit, en heb ik na de update

van volgende week gewon 768 MB ? :dans:

.. of word nét mijn videokaart weer niet ondersteunt ? :duh:

Ik heb trouwens een procesor van 2.4 GHz, en in het boekje staat dat je

minimaal 1.8 GHz moet hebben.

Het beeld zelf gaat trouwens wel, maar het beeld in de verte ziet er nogal slecht uit, ook blijf ik soms even hangen. Als ik ergens rij waar het voor me leeg is, draait het lekker, rij ik door een plek met veel schaduw.. dan draait het slecht!

Marco.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV draait niet echt goed op een aTi redeon en een Nvidea. Ik denk dat je gewoon de verkeerde videokaart hebt, namelijk een Nvidea. Waarschijnlijk heb je een nieuwe videokaart nodig. Maarrrrrrrrr... Rockstar is bezig met een patch waarmee de problemen met de videokaarten en andere problemen opgelost moeten zijn. De patch komt binnenkort uit. Ik denk dat je hier beter even op kunt wachten.

Hier is meer informatie te vinden over de patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is niets mis met je videokaart. Je hebt echt een super videokaart waar je gta4 goed op moet kunnen spelen. Je zou ted verbetwring iedergeval de drivers van je vdeokaarb kunnen updaten al zou dit niet alles repareren. Je zou als tijdelijke oplossing ook de norestriction functie kunnen gebruiken waarmee je alles naar maximaal kan schroeven zonder enige melding. Echter alle problemen zullen helaas pas over zijn bij de officieele patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Marco, even reactie op jou topic.

Met jou videokaart is totaal NIKS mis, dit is echt even de kant van het spel zelf.

Zelf beschik ik over een, niet echt monster PC, maar zeker geen slechte PC.

Processor: 1,8 ghz :$.

RAM: 4GB (Locked tot 3,25 vanwege 32bits Vista)

Videokaart: XFX 9600 GTX XXX (512MB)

En dit draaide GTA:IV ook goed, in ieder geval...de tijd dat hij werkte:)

Dus maak je geen zorgen over je PC, dit is echt een grote fout van Rockstar North, dat ze GTA:IV in deze staat released hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...