Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik krijg hem maar niet. :S Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Het kan natuurlijk wel even duren aangezien erg veel mensen willen registreren. Je krijgt hem heus wel. Er zal ook wel een optie zijn met 'activatie mail opnieuw verzenden'. Klik daar eens op. Misschien krijg je hem dan wel. Als die optie er niet staat krijg je hem heus wel. Misschien over een paar minuten, uren of misschien krijg je hem morgen wel. Gewoon geduld hebben. Dat is het beste. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb hem gisteren ochtend 05:00 geregistreert, vandaag nog 2x geprobeert en nog steeds geen mail 2 verschillende mails gebruikt ook.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Misschien blokkeerd je email programma hem, bijvoorbeeld Hotmail. Dan kun je even kijken bij ongewenst. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Gekeken, nee, ik gebruik Windows Hotmail, ff kijken op hotmail via 't internet. Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Gekeken, nee, ik gebruik Windows Hotmail, ff kijken op hotmail via 't internet. Maak een nieuwe account ? Als er toch zoveel mensen zijn komt het echt niet op 1 account hoor Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Lol, wat ben ik dom, ik probeer er in teloggen, en ik had dus al een account, daarom kreeg ik geen mail, tog bedankt voor jullie hulp. Vanavond online proberen.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Heb je wel je goede email ingevult? Het kan zijn dat je perongeluk een typfoutje gemaakt hebt en dat hij ergens anders naartoe gestuurd word. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Nee, maar het werkt nu. Oja even een vraagje, als je op xbox.com registeert, of ik ben daar al eerder geregistreert daarmee kan ik tog online of moet ik een nieuwe maken? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Inderdaad As je Xbox Live account heb moet je geen NIEUW aanmaken Als je ff op site leest staat er Windows Live en Xbox Live isvan hetzelfde Netwerk =) Ook denk ik dat je G behoud maar dat ben ik niet zeker Gratzz Reageren
Venzio Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb geen Gold.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.