Mr.Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) stel dat san andreas niet meer verkocht werd en ze zijn per stuk 100 euro waard zou je hem verkopen of houden ik zou hem houden Bewerkt: 12 april 2005 door maartenmensen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik zou hem houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Wat een topic :blink: Maar ik zou het zeker houden in ieder geval. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ik zou hem houden. Want vaak is het zo hoe langer je wacht hoe meer geld die oplevert. Maar niet dat dit ooit zal gebeuren. Want ik liep bij de Media Markt en zo nog stapels vol van San Andreas. Dus voorlopig zal er geen tekort komen netzoals bij World Of Warcraft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) ik zou hem houden Jah ik ook wel... Maareh WAT een topic zeg... Tja je moet 't maar verzinnen he.... als je niks beters te doen hebt ofsow? Bewerkt: 12 april 2005 door Nasty-Toilet-Man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ik zou hem houden. Want vaak is het zo hoe langer je wacht hoe meer geld die oplevert niet met zulk soort dingen hoor :rolleyes: bij spiderman stripboekjes wel misschien (de allereerste) zulk soort dingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ook niet als je de enige was die die heeft en wel 500 euro waard was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 <_< Jah ook niet als je de Enigste op de wereld was en dat ie 100000 Euro waard WAs! :o Dit slaat nerges op.... Net zoals mijnheer de Peetvader al zegt: met spellen is dat niet zo enehm... ff offtopic: kheb thuis nog wel een spiderman boekje liggen Interrested Anyone? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik zou hem zeker wel houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik zou hem ook houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Dit is het beste spel ooit(tot nu tou) dus ik verkoop hem nooit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Dit is het beste spel ooit(tot nu tou) dus ik verkoop hem nooit. niet helemaal mee eens, maar ik zou hem zeker niet verkopen, kan lekker in mijn vitrine kast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik zou hem voor altijd houden,anders is het zonde :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Houden, ik vond het echt moeilijk om op dit spel te wachten en het is gewoon echt een vet cool spel dusse San Andreas blijft bij mij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Verkopen !!! Kan ik een nieuwe SA kopen van de 100 euro. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts