BeatboxGamer Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Dan heb je er niks aan Hayate X want als je hem voor 100 euro heb verkocht moet je toch weer 100 euro neerleggen voor een nieuwe Bewerkt: 13 april 2005 door BeatboxGamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Daarom juist. Ik geef SA, voor 100 euro. SA ligt in de winkels voor 100 euro. Kopen > blut. Maar dan heb ik wel de nieuwe SA ( werkende ) Bewerkt: 13 april 2005 door Hayate X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 is die kapot dan verkoopt niet snel dan he(zeg je dat dan niet erbij) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ik zou hem zeker houden. 100 euro is nog steeds niet veel. Als je na gaat dat je hem voor 55 euro hebt gekocht dan heb je ook maar 45€ winst. Dat vind ik dus veels te weinig. Aagezien ik al 2 San Andreas's heb gekocht omdat er 1tje kapot ging. Heb ik al 110€ aan GTA : SA uitgegeven. En ik ben dan niet van plam om mijn geld terug te verdienen door hem voor 100€ te verkopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Ik zou hem zeker houden.100 euro is nog steeds niet veel. Als je na gaat dat je hem voor 55 euro hebt gekocht dan heb je ook maar 45€ winst. Dat vind ik dus veels te weinig. Aagezien ik al 2 San Andreas's heb gekocht omdat er 1tje kapot ging. Heb ik al 110€ aan GTA : SA uitgegeven. En ik ben dan niet van plam om mijn geld terug te verdienen door hem voor 100€ te verkopen. ik denk dat dat niet zo snel lukt :unsure: teminste ik geef er niet 100 euro voor als je hem bij een spelletjes zaak voor 50 euro kan kopen. COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 13 april 2005 door commando Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 eerst: kopie van maken(zoda k zelf ook nog kan spelen) dan origineel verkopen, €100 rijker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik zou hem bewaren tot hij duizenden euros waard is dan verkopen ik denk dat als dit zou gebeuren dat er geen grand theft auto san andreas meer werd gemaakt voor de ps2 dat heel heel veel mensen hun ps2 laten ombouwen en allemaal gta san andreas branden ik durf te wedden dat er dan 9/10 mensen met een ps2 een omgebouwde hebben hopelijk word dit niet werkelijkheid PS: eigelijk zou het leuker zijn als je hier een poll van had gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik zou het verkopen ik kan het toch van een vriend lenen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik zou hem mooi houden :rolleyes: altijd leuk voor later Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik zou hem houden.maar als hy heel veel waard is 130€ of zo dan verkoop ik die meteen.heb ik leker weer een beetje meer geld bij :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Ik heb nog geen 1 gta van mij verkocht. En SA ga ik ook niet verkopen. Het spel zou niet zo snel van prijs hoger worden. GTA 1 is nog steeds €2,50 bij inter toys. Dan durrt het wel ff voor dat SA nog duurder gaat worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Hij word dan toch niet meer verkocht slimpie Ik zou hem houden denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 binnenkort is san andreas ook niks meer waard dan heb je echt heel veel nieuwe gta's daar is san andreas niks bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 houden natuurlijk... maar wat een domme topic :dry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 hoezo als het saai was hij allang closed iedereen kan er zijn mening over geven wat hij zou dan kan in de toekomst wel eens kunnen gebeuren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts