Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 dan denk ik toch serieus aan downloaden :lol: want als pc bezitter ben k dan wel de ... :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 stel dat san andreas niet meer verkocht werd en ze zijn per stuk 100 euro waard zou je hem verkopen of houden ik zou hem houden houden die game.al gaven ze me een miljoen :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 nou voor een miljoen verkoop ik hem wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eerst heel wat kopietjes maken dan verkopen en voor de kopietjes ook nog wat geld vangen en dan een paar kopietjes overhouden om te spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 of illigaal zaakje met die cd die je gekopieert heb verkoop voor een miljoen en je wemt in het geld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eerst: kopie van maken(zoda k zelf ook nog kan spelen)dan origineel verkopen, €100 rijker je haalt me de woorde uit de mond Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eerst: kopie van maken(zoda k zelf ook nog kan spelen)dan origineel verkopen, €100 rijker je haalt me de woorde uit de mond zou ik ook doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 tuurlijk houd je die game al is hij 5 miljoen waard. En helemaal als het de eingste ter wereld is. JIJ bent dan de enigste die hem heeft is tog vet als niemand anders het heeft. HOUDEN DIE GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 eerst: kopie van maken(zoda k zelf ook nog kan spelen)dan origineel verkopen, €100 rijker je haalt me de woorde uit de mond zou ik ook doen Dat is ook een relaxed idee. Dan heb je het spel EN het geld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 niet dubbel POSTEN!!! gebruik de EDIT KNOP. --- en als gta sa 1000 € waart is en ik heb die en die word nie meer verkocht zou ik die verkopen dan heb ik weer een beetje meer geld :lol: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Ik zou hem wel verkopen voor een miljoen maar dan maak ik eerst een paar kopietjes! Schnappie? verdien je het dubbele en houd je er zelf ook een! Maar voordat het zover is?,,,,, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 wat zou je liever hebben? 5 miljoen euro of Gta San Andreas. nou ik liever 5 miljoen euri Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Ik zou hem toch wel verkopen, ik kan wel € 100 gebruiken ben bijna blut namelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Pfff wat een topic houden natuurlijk. er is geen enkel spel die niet meer te verkrijgen is hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 waarom niet in een veiling Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts