RicoEmmink Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Hallo, Ik heb GTA IV geinstalleerd op de pc. Maar als ik hem op wil starten komt er steeds te staan: Rapport verzenden/Niet verzenden. Dus hij wil maar niet opstarten. Ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, maar dan lukt het nog niet. Ook lukt het niet als ik op rapport verzenden druk. Iemand enig idee hoe dit komt? Alvast bedankt. Document.rtf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ah ja ik zie het, kan je pc gta wel aan? Test het op http://www.canyourunit.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RicoEmmink Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Ja, hij kan hem wel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Reinstall de game anders even, misschien dat dat helpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nexxt Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 GTA IV werkt hetzelfde als mij 's morgens vroeg. Ik heb ook opstartproblemen... GTA IV alleen ook, en die niet alleen 's morgens. Het is op dit moment echt gewoon even een k*tspel, maar dit wil veranderen. Als Rockstar hun fouten kan fixen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheAngeloG Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Installeer Win XP SP3, heeft geholpen bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RicoEmmink Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Hallo, Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, ook heb ik Service pack 3 al gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.