trifolium Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 ??? Typ anders ff je probleem hier, is misschien wat gemakkelijker. Kijk ook eens op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en je ziet of je t aan kan. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Geforce 3? Van de 3de serie? Als it zo is, is het nee, kan pas vanaf de 7de of 8ste serie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nexxt Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Graag wat meer information over je specs... Een topic maken met als naam nvidia gforce 3 256mb zeg niet zo heel veel. Dus op dit moment zeg ik NEE, want ik weet niet eens wat voor videokaart je hebt. Dus ga ik geen JA zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vtigastje Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Waarschijnlijk niet... Alleen met Nvidea GeForce 7900+ series kun je het spel spelen. Je hebt 2GB Ram nodig ook + een goed moederbord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trifolium Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 Geforce 3?Van de 3de serie? Als it zo is, is het nee, kan pas vanaf de 7de of 8ste serie. nee ik nvidia geforce 3 en beneden heb ik nog een pc staan met nvidia geforce fx5200 bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.