Manderke Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Hey.. Als ik online wil spelen.. Krijg ik meestal na een paar minuten dat mijn computer te sloom is.. Weet iemand een oplossing?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Wat is je procesor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Je grafische instellingen zo laag mogelijk zetten. Je computer is gewoon te traag voor Multiplayer, en als je de grafische instellingen op het allerlaagste zet zal je minder geheugen verbruiken en zal je dus beter Multiplayer kunnen spelen. Verder denk ik dat het zou helpen als je alle andere programma's zoals MSN en Internet Explorer/Mozzila FireFox uitzet wanneer je GTA IV speelt (dit doe je best wanneer je processor en/of werkgeheugen te sloom/weinig is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Manderke Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 2.00 Ghz 4,00 Gb RAM NVIDIA Geforce 9200M GS En het is een laptop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Nou, Als het niet echt een gaming laptop is Kan het daaraan liggen De meeste Laptops zijn niet echt geschikt voor gaming Als het niet zo is kan het aan je proccessor liggen Hy is eiglijk te traag voor miniem er staat 2.4 Ghz Dusjah kan ook je internet speed zyn Of dat er teveel spelers zyn Want multiplayer is beetje lagg Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) @Manderke Kan je wel gewoon singleplayer doen met je 2.0 ghz ?? Bewerkt: 5 december 2008 door GTA-Don Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 @ManderkeKan je wel gewoon singleplayer doen met je 2.0 ghz ?? Ja, want anders zal hij niet in de Mulitplayer geraken. Ook kan hij enkele minuten in Multiplayer, daarna krijgt hij de melding dat z'n PC te sloom is. Je specificaties zijn normaal gezien in orde voor lage kwaliteit, maar heb je m'n tip al opgevolgd om de grafische instellingen (Pauze menu -> Graphics) al op z'n laagst te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Don Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 @ManderkeKan je wel gewoon singleplayer doen met je 2.0 ghz ?? Ja, want anders zal hij niet in de Mulitplayer geraken. Ook kan hij enkele minuten in Multiplayer, daarna krijgt hij de melding dat z'n PC te sloom is. Je specificaties zijn normaal gezien in orde voor lage kwaliteit, maar heb je m'n tip al opgevolgd om de grafische instellingen (Pauze menu -> Graphics) al op z'n laagst te zetten? Oh ja dom, Volgens mij is het idd alleen nog maar graphics en alles op laagste te zetten een oplossing, verder zou ik niets weten behalve 'grotere' dingen op je laptop te zetten, of nieuwe pc kopen maar denk niet dat je dat van plan bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Manderke Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2008 Lol deze laptop is net 3 maanden oud ofzo.. Maar ik heb alles op laag staan dus zal wel gewoon aan mijn computer liggen dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.