the_dan Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 he bah instalatie werkt niet ik snap m niet alle hulp is welkom MvD
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Deze fout betekent een paar dingen: Probleem Oplossing Je DVD is vuil/besmeurd. Je DVD oppoetsen. Drupje water erop, uitwrijven, droog je DVD dan af. En als laatste steek je hem nu in je PC. Zorg er dus voor dat je DVD niet vochtig is als je hem in je PC steekt. Je DVD-ROM speler is stuk of er zitten krassen op. Dan koop je best een nieuwe PC. Succes. Bewerkt: 5 december 2008 door MegaPilot
the_dan Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 bedankt MP (of hoe je in egt heet ) kga t proberen stuur wel smsje mt een bedanktje als het lukt (aj er zitten wel veel krassen in) damn de fout blijft komen what now de cdspeler heeft geen problemen....
MegaPilot Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 bedankt MP (of hoe je in egt heet ) kga t proberen stuur wel smsje mt een bedanktje als het lukt (aj er zitten wel veel krassen in) damn de fout blijft komen what now de cdspeler heeft geen problemen....Wel, je kunt je DVD laten polijsten, maar dat heeft meestal geen enkel nut. Je kunt de DVD lenen van een vriend, meestal lukt de installatie niet, maar kan je wel met jouw DVD gewoon San Andreas spelen. Weet je geen vriend met Gta: San Andreas in zijn collectie, dan zul je een nieuw exemplaar moeten kopen...Succes.
the_dan Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 ik ken ze wel maar die hebben ook problemen ach ik zoek wel verder maar bedankt (maar hoe heet je nou ) it worked :D _O_
dannyrobijnfifa Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 eve om het topic een nieuw leven te geven (geen zin om een nieuw topic aan te maken) ik heb het ook heb al geprobeert wat MP zegt alleen het werkt niet.
Gtaboy107 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Koop anders een nieuwe CD-Rom, dan is die oude CD-Rom die data kwijt denk ik. Of je hebt niet legaal gedaan, dan helpen we je namelijk niet. >>> Door _KoE_Mzungu: Citaat verwijderd, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.<<<
dannyrobijnfifa Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 het is helemaal legaal heb de special edition (met zon boekje met ls sf en lv op de voorkant met groot stadsgidsen eronder ) heb ook de vice city versie ervan alleen die werkt ook niet goed meer (cdtje bekrast ) >>> Door _KoE_Mzungu: Citaat verwijderd, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.<<<
Gtaboy107 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Uhm, dat is een normale versie, want ik heb dat boekje ook. Dan moet je echt een nieuwe exemplaar van GTA SA kopen, want die fout had ik ook, heb ik een nieuwe gekocht en klaar was kees. >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen complete quote-piramide, citeer alleen de tekst waar je op gaat reageren.<<< Wat een gezeik zeg. >>> Door Jowx: Let een beetje op je toon s.v.p. <<< Bewerkt: 11 februari 2010 door Jowx
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 heb al geprobeert wat MP zegt alleen het werkt niet. MegaPilot geeft ook niet het complete scala aan oplossingen. Daarnaast is het in 99 / 100 gevallen niet het probleem bij je optische drive. Meestal gaat het om krassen op de DVD. Lees eerst het vastgeplakte topic 'Lees dit eerst!' bovenaan dit sub-forum, hierin wordt dit probleem nader besproken met alle mogelijke oplossingen. Succes.
dannyrobijnfifa Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 maar koetje ik had het weer eens aan de praat weten te krijgen na zo een fout en nu heb ik het weer na een jaar -.- terwijl t altijd in zn hoesje zat >>> Door _KoE_Mzungu: <<<
Recommended Posts